rmc linköping - ivf
Känner igen dina känslor, Fru Lila! Lycka till med telefonsamtalet i morgon, det kommer gå så bra så. Hoppas du får köra ostimulerat:)
Känner igen dina känslor, Fru Lila! Lycka till med telefonsamtalet i morgon, det kommer gå så bra så. Hoppas du får köra ostimulerat:)
14 blåsor är ju rätt bra:) Ååå, nu har du inte långt kvar:) Känns allting bra?
Jag väntar min mens nästa onsdag..så ett litet tag kvar tills vi är igång. Men när jag tänker efter så kommer vi ju veta resultatet av behandlingen om typ en månad, och om man tänker så är det ju inte långt kvar;)
Norrköping är ju rätt nära, vi kör alltid ner och när vi kommit till norrköping så tycker vi att vi nästan är framme. Vi bor i Sthlm, inte så fruktansvärt långt det heller. Bara lite jobbigt att sitta i bilen ner vid återförande eftersom man aldrig vet om dom kommer ringa med tråkiga besked. So far har vi klarat oss!
Fru Lila, har ni funderat något mer hur ni ska göra?

Har dom inte ringt idag kommer det nog gå jätte bra! Självklart finns det ju ingen garanti, men mest sannolikt är du ruvare fom i morgon;) Håller tummarna!
Vi har gjort 2 färska och 2 frys försök så långt, börjar med nytt färsk försök om en vecka.