• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Fick tillbaka två ägg idag för inget va topp men klart dugliga till att bli bebis så nu håller vi tummarna..

• g l i m r a

En riktigt glad och härlig påsk till er alla...

• g l i m r a

Lycka till lindy01
    Ja tror jag är på rd7 idag försöker att inte tänka så mycket på det men molande mensvärk kommer och går och mina bröst är stenhårda, växer olika,haha och ömmar. Men har för mig att detta kan va biverkningar från vaggisar så försöker inte analysera för mycket. Ibland går det ibland inte.. Har testdag nästa måndag men har bestämt att om inte mensen kommer så ska ja testa lör eller sön ifall det är neg så vi får deppa en dag.. Den som lever får se hur det blir:)
    En fråga bara ni som är experter:) eftersom ja fick två ägg insatta, lek med tanken att ett fäster då måste ju det andra ut, blir det inte en blödning då?

• g l i m r a

Men jag har även fått lite brunt, inte nu på två dagar men dag 5 så ja hoppas lite nu mera:)

• g l i m r a

Ja kände inget av sprutorna heller förrän äp typ men sen efter va ja som en spärrballong en vecka efter. Hade ganska ont måste ja säga. Nu väntar ja o väntar, gillar det inte. Har molvärk till o från hela tiden o känner inget annorlunda mot en vanlig månad innan mens förutom ömma bröst men det är biverkning av vaggisarna:(

• g l i m r a

Jag har för övrigt td på mån tror ni man kan testa på lör o de visar rätt? Vill inte testa en jobbdag..

• g l i m r a

Jag hade äp en fredag så va automatiskt ledig men hade inte kunnat jobba emellan för ja mådde sådär. Ja sprutade fel dos de 6 första dagarna så blev ganska länge ja sprutade men annars räcker nog 1,5 vecka till äp och datumet får du några dagar innan. Spännande för dig, hur länge har du sprutat? Usch ja vill bara att de ska bli testdag nu så ja slipper lida..

• g l i m r a

Ja Gud ja äp är "värst" fast ändå inte så farligt som ja trott att de skulle va. ET va nemas problemas:) du kommer klara detta galant. Alla är olika hur lång tid det tar innan äp men fråga de nästa gång när de tror för ett preliminär datum fick ja tidigt:)

• g l i m r a

Ja man är otålig till allt.. Sen kommer ruvartiden o man vill bara att tiden ska gå så man får testa..

Svar på tråden rmc linköping - ivf