rmc linköping - ivf
Nu håller jag tummarna stenhårt för att embryot i frysen klarar sig! Kram till dig tjejen!
Nu är jag ruvare:) Eftersom vi misslyckats alla gånger tidigare fick vi nu tillbaka två stycken, hoppas att det kan höja chanserna liiite iaf. Håll tummar och tår, nu jävlar! ;)
Tack:)
Lycka till!:):)
Undrar en sak, är det många av er som fått embryon till frysen vid era försök? Och hur många i sådana fall?
Okej, men då ser det ut som att några har fått en del till frysen iaf, då är det nog bara våra embryon som är lite halvdana. På 3 ivfer har vi fått tillsammans 2 till frysen. Tycker det låter lite litet bara.
Denna väntan.... Hoppas ni lyckat bättre nu till sommarn. Och som du säger att ICSI funkar bättre för er! Första IVF körde vi med vanlig befruktning, och då var befruktnings procenten låg, dom två sista gångerna har typ halva gänget befruktats med IVF och andra halvan med ICSI. Som sagt jag tycker det har funkat bättre på oss, själv om dom inte har hittat några fel på varken mina ägg eller mannens sperma.
Ladda mycket energi nu tills det är dags att köra ett race igen.
Oj, då förstår jag att du blev lite chockad! Fick du plocka för tidigt eller för sent? Sådant kan ju också påverka, tror jag iaf.
Hårda skal fick jag också höra vid gång nr 2, att det var därför att dom gjorde ICSI den gången, men läkaren jag hade den här gången tyckte inte att det var det som var felet... så svart att veta.. Jag har begärt ut min journal nu iaf, så då får jag läsa på lite... Undrar hur detaljerad den är.
Jag har mått så där, as trött och ett jobbigt illamående, men nu när ovitrellen har släppt så mår jag mycket bättre. Är på RD 5 idag. Om det blir en graviditet av det hela så får illamåendet och tröttheten gärna finnas där, det gör mig inget;)
Två fina embryon = Negativt test + mens.. Sista försöket, så nu lämnar vi RMC Linköping för gott. Lycka till er andra!