• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Vet nån hur det funkar i JKPG med FET? Räknas de in i de två försöken lr kan man om man har tur sista gången o få till frysen använda de "gratis"??

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: kroppen är märklig, kan aldrig riktigt lita på den:(
    Jag ska på mitt andra VUL imon, har tagit sprutor i 10 dagar nu. Magen är svullen och ömmar redan:( hoppas jag får bra resultat imon och ett plockdatum för nu vill jag inte va med mer. Är på vippen o gråta hela tiden:((
    Lycka till alla där ute

• g l i m r a

Va härligt att erat FET blir av iaf:))
    Jag fick ÄP datum idag, ska upp till Lkpg på ons.. Nervös som attan, första gången visste man inte vad man gett sig in på. Nu gör man det tyvärr:( men skönt på lördag för då är allt klart!! Om nu några ägg vill bli befruktade såklart, inga garantier alls i detta tyvärr.

• g l i m r a

Äntligen plockad, va nog lite väl många måste ja säga. Punkterades på 47 blåsor och 36 ägg plockade dom ut, huvva va det kändes:( nu hoppas vi på att något är bra och befruktas och planteras in på fredag. Vill också va ruvare nu!!

• g l i m r a

Cathy: än så länge är ja inte det o ja mår förvånansvärt bra idag. Mycket bättre än sist:) ska passa mig för uppsvullen mage och illamående men inget sånt än. Inte mer svullen än ja varit innan. Blev inte du överstimulerad och gravid?

• g l i m r a

Cathy: håller alla tummar för dig med. Andra gången gillt eller vad brukar man säga;)
    Melb: hur långt är du i behandling? Hur såg de att du va överstimulerad och när såg de det?

• g l i m r a

Nu börjar ja bli lite nervös inför morgondagen:( de har inte ringt idag iaf så något har väl blivit befruktat, bara o vänta o höra kvalitén imorrn.
    26 blåsor är mycket med ju melb..
    Englali hur mår du?

• g l i m r a

Fick tillbaka vårt toppembryo idag så nu ska denna stanna hos mig o bli våran lilla bebis. Detta är bestämt!
    Lisa236: min ruvartid har inte börjat och vill verkligen inte analysera men det är ju lätt, hmm. Lycka till kul att kunna följas åt:)

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: nej vad tråkigt:( varför kan inget flyta på smärtfritt. Kram till er

• g l i m r a

De ska ju veta sånt där så man får bara släppa kontrollen (hur lätt nu det är) håller tummarna för er.
    Jag har börjat analysera molande värk, om det börjar skifta färg på toapappret o ja kommer bli galen. Är på rd7 idag. När kan ja testa som tidigast? Mår pyton av denna väntan:(

• g l i m r a

Jag behöver råd, är det nån av er som har fått som en akut mensvärk bara sådär som håller i sig 30-60 s sen försvinner det helt?

• g l i m r a

Då kanske man inte ska släppa hoppet än.. Känns jätte skumt. Men sen har ja molande ibland oxå så just det känns precis som mens. Att man ska ha så svårt att se positivt nångång.

• g l i m r a

Melb: det va de värsta jag hört. Vi har oxå gjort vårt sista nu och jag befarar att vi misslyckats, ska testa på fre o ja vill oxå prata med nån o få veta vad de tror ens chanser är o klart det är bättre o prata öga mot öga. Usch vilken jävla värld man är i som ofrivilligt barnlös, man är inte värd nåt känns det som:(( vad har ni för funderingar? Ja vet varken ut lr in. Kan inget om kliniker osv..

• g l i m r a

Är det nån som har nåt tips på bra privat klinik om man ska fortsätta försöka?

• g l i m r a

Bor i JKPG så Gbg hade ju varit ett bra alternativ kanske

• g l i m r a

Dion: hemskt ledsen att säga detta men hela den här karusellen är en enda lång väntan:(

• g l i m r a

Strössel: undrar hur det funkar om man vill köpa försök genom fertilitetscentrum GBG??

• g l i m r a

Körsbärspajen: CA vad är det? Är det Carlanderska? Jag skulle fylla i formulär så de skulle kontakta mig men verkar inte funka så ska ringa dom imorgon och se hur man går tillväga. Journalen får ja ju från RMC så ja ska väl inte behöva göra ny utredning eller?

• g l i m r a

Det låter bra:) ska bara skrapa ihop 60000 till ett trepack:(

Svar på tråden rmc linköping - ivf