rmc linköping - ivf
Fan vad jag hatar RMC de vägrar söva ned mig vid ÄP. vad gör man?
Fan vad jag hatar RMC de vägrar söva ned mig vid ÄP. vad gör man?
vad gör man när gonal f sprutan 900 är slut? vilken tar man?
`Äntligen tog jag min sista spruta pregnyl o fasen vad det gjorde ont. Hela nålen skulle ju in. Sagt o gjort? Men detrta är väl rätt?
Sparayade i dag som vanligt o min sista samma tid som sprutan. De sa de på RMC i alla fall.
Nå jag är inte så nöjd med de i alla fall då de vägrar söva mig idioter!
Men vi måste tänka positivt! Klart du ska få det befruktat!
ÄP på måndag o är supernervös? Blir dett tillbakasättning 2 eller 3 dagar vilket är vanligast
Har massa flytningar nu. Du sprutar nu va? Ja det kan stämma då? Har super mcyekt nu men tog min sista gonal-f i går.
Jag antar väl att det är liknande har bara kört gonal-f. När blir ÄP på rmc då?
Jag längtar inte. Så nervös inför detta o inte bättre är det att jag är besviken på all infor man fått av RMC. De har glömt det en o det andra. Vem har du?
Du det dyker inte upp några remisser du får själv ringa västervik o boka tid! De bryr sig inte rmc alltså,. Ring o boka tid! O glöm inte att de ska visa dig sprutor o sånt!
Lycka till
Humlan. Ja till pregnyl, gjort Äp överlevt fick mycket morfin. Lycka till insättning onsdag
Sprugnola: ÄP gick bra fick lugnande sen massa morfin gjorde ju ont men överlevde. Skulle kunna göra det igen. Fick faktiskt ett bra bemötande trots allt. Fast kanylen gjorde så jävla ont att jag började gråta. Fick ut 8 ärr- 3 blev befrukade dock 1 i bättre kvalite. Ruvar nu som sagt tagit ledigt i 5 dagar som sagt man är ju nojjig att nåpgot ska gå snett. Någrra tips!
Himlan77: Lycka till på Måndag med ÄP- ta en lugnande tablett det hjälper sen be om mera morfin om det gör ont det gjorde jag 4 gånger o det gick bra!! Ruvar nu för fullt!!
Spraya inte mera sista dagen skall vara lördag som jag haft gjorde Äp i mån. Så spraya lördag 1 timme innan pregnyl. Sen gör du inget mera! Ingen spray eller något söndag. Har de visat pregnyl spruta
Karli: Tråkigt och höra. Kramar till dig!!
Lycka till i morgon!
Hade samma uppfattning med om Kerstin typ att man ringde o störde o sånt, men hon är trevlig i verkligeheten. Fast nålen gjorde ont som satan. ÄP gick bra men be bara om mera morfin!"!
Kan berätta att i dag har jag plussat på mitt gravtest!!
Åh är så lycklig
Hoppas jag med! Kan inte fatta det ännu men så är det gjorde med clear blue digitaltest. Skulle testa i morgon men kunde inte vänta.
HERO2009: Jo har ju varit gravid innan. Men i fredags kände jag typ lite illamående vid 11 på dagen sen lite brösten men inget annat. Är ju relativt ung 23 med så. Men men är så glad!! Trodde att vi skulle lyckas men tänkte först inte att jag skuelle tänka på det för mycket så man blir besviken.
Hejsan alla Ivf-are. Läser om äp men det kommer gå fint. Ville själv bli sövd men fick nej trots att jag grät o bönder. Fick göra det ändå men bad om lugnande i väl inne i rummet bad jag om mera morfin direkt hela tiden kändes ju så klart men drogerna hjälpte. Fick lugnande innan med. Lycka till alla. Resulterade i ett pluss i alla fall! Finns även bedövning man kan få i underlivet!
Nu är jag gravid i v 25. Kollar då o då här i forumet. Lyckades på första försöket på RMC det enda rådet jag ger er är att efter ÄP o ET Vila o återigen vila. jag var sjuk en vecka o bara tog det lugn!! Bara sjukanmäll er på jobbet, det har man rätt till o inget man ska dra sig för eller ta sem för!!
Lycka till allihop!!