• lindy01

rmc linköping - ivf

såja, då har vi kommit hem igen!!! Besöket på Linköping gick bra, jag kan börja behandling denna månad. var på RMC i fredags och mensen kom i lördags så nu är jag redan på dag 3, ska börja spreja med suprecur den 25e,sedan ringde octaviakliniken idag och bokade in mig på VUL den 7e april. hjälp vad alla är engagerade i lilla mig helt plötsligt, jag har aldrig varit med om att läkare ringer mig!!! hurra, snart är vi äntligen mitt uppe i allt sprutande och sprejande. kom igen tiden, gå snabbare!!!

har lite att se fram emot varje vecka till start och det är ju bra, annars biter jag nog ned alla mina naglar. nu i helgen är det kalas,nästa helg ska jag dra med mamma på yasuragi och efter det är det dax att spreja. hurra!

• lindy01

lycka till Honken!!! hoppas vi båda knallar runt med våra tjocka magar i sommarstockholm snart!!!

• lindy01

jo jag ligger till som vanligt, sprejstart den 25e innan dess segar dagarna fram...
    har mens just nu och går min atackars man på nerverna, är irriterad på allt, ojoj,stackars man, det lär ju inte bli bättre efter sprejstart.haha

• lindy01

NEJ! Erica stackars dig,usch vad ledsamt!!! tänker på dig och ger dig stora styrkekramar,förstår att du känner dig nedslagen och vilsen.tråkigt när man inte kan komma överens med sin kropp...
    kram kram kram!

• lindy01

10 dagar till sprejstart och jag börjar bli nervös...tänk om man missar något tillfälle, någon som gjort det och ändå fått lyckligt "slut"?

• lindy01

åååh nu är det jobbigt, suprecur är slut på alla apotek jag hört efter på! men min fina man har tagit på sig att ringa runt till alla apotek i stockholm imorgon, hurra för han.
    ena apoteket sa att dom hade synarela?kvar och att det typ var samma sak.
    om jag inte hittar suprecur sa dom till mig att be om ett recept på synarela.
    någon som testat det?

• lindy01

så, nu har jag efter mycket om och men hämtat ut synarela, och det verkar faktisktsmidigare eftersom man bara sprejar 2ggr/dag typ kl 8 och kl 20!, dom på apoteket sa att man brukade få synarela förut,men eftersom ivf blev vanligare tog synarelan slut och då började dom rekommendera suprecur, och nu när suprecur tagit slut får man synarela igen. hej och hå. men det är ju himlans tur att det fanns ett alternativ och att jag inte behövde vänta en cykel till för att sprejen skulle hinna komma in! phiew!

• lindy01

ja den här tråden är verkligen underbar!!! på fredag börjar jag spreja,fick vara på dom då dom hade skrivit ut för lite sprej, men nu är jag redo...

• lindy01

jag fortsatte med mina sprejtider även fast det nu är sommartid, det enda som händer är ju att man tog sprutet med en timmes mindre mellanrum,det hade nog varit värre åt andra hållet...

Svar på tråden rmc linköping - ivf