• Jmelb

rmc linköping - ivf

plask skrev 2011-09-09 16:42:58 följande:
    Sprayen håller tillbaks blåsorna. Lika stora måste dom väl inte vara, bara ha en viss storlek för att vara mogna. Så har jag fattat det iaf.
     Fundera inte så mycket, man måste inte förstå allt.

LYCKA TILL!

tack för ditt svar.. nu förstår jag lite mer...det är bra att du säger till mig att inte tänka för mycket :)

Jag är ingenjör och arbetar dessutom inom laboratorievärlden på sjukhus så jag fastnar ibland i att ha full kontroll vad som händer oh varför.. men jag kanske inte alltid behöver veta hur allt fungerar i alla lägen??
    Men jag ville bara få en känsla om det var bra eller inte Glad
  • Jmelb

tillbaka från ÄP. 26 äggblåsor som gav 10 ägg. Det gjorde väldigt ont idag.. måste haft en nerv som låg emot.. fick högsta morfindos, men det hjälpte inte helt.. så nu är jag väldigt trött och ska fortsätta sova lite.
    hoppas hoppas hoppas det blir ett guldägg på fredag. 

• Jmelb

emmwis: jag går på akupunktur hos Freja barnmorskemottagningen i linköping.. Anna N heter akupunktören och är guld värd. freja ligger vid sporthallen.

• Jmelb

Miamorot:jag bor i linköping och för några år sedan minskade man antalet försök från 3 till 2. Så i östergötland får man bara två försök.

• Jmelb

jag är på rd 3 och jag håller på att klättra på väggarna. Känns mest som om jag redan har bestämt mig att det blir negativit denna gången också eftersom det var samma resultat som förra gången. så jag vill bara att dessa dagar ska gå snabbt så att jag kan få börja på en ny kula igen.

Dock vet jag inte riktigt vart jag ska be om att få den hjälpen. Då vi får ut många ägg varje gång, men alla befruktningar blir av dålig kvalité så måste jag gå igenom hela cirkusen igen.. suck..
    tror att jag kommer att leta mig privat nu istället för RMC. Någon som vet något om karolinakliniken här i linköping?

• Jmelb
    Hjärtefröjd skrev 2011-09-19 10:31:29 följande: