rmc linköping - ivf
På Onsdag ska jag på första Vul efter att jag började med nässprayerna, skulle ringa till RMC i morgon om jag inte har fått någon blödning än...vilket jag inte har fått. Är det vanligt? Vad beror det på? Någon som vet?
På Onsdag ska jag på första Vul efter att jag började med nässprayerna, skulle ringa till RMC i morgon om jag inte har fått någon blödning än...vilket jag inte har fått. Är det vanligt? Vad beror det på? Någon som vet?
Idag var jag inne på första VUL efter spraystart. Tyvärr visade det sig att jag hade tre systor, och ska eventuellt in på Fredag och ta hål på dem. Får veta i morgon då de får tillbaka provsvar från blodprovet. Känns segt!
Igår tog jag första sprutan, gick hur smidigt som helst. Trodde att jag skulle ha svårt för att ta den på mig själv, men gick över förväntan! Skönt!!
I morgon är det dags för VUL, och troligtvis äggplock på Onsdag! ;)
Äggplock är nu inplanerat på Fredag! Vaknade dock med feber, ont i kroppen och halsont...är det något som kan påverka vid äggplock?
Jag blev sååååå besviken. Fick avbryta behandlingen pga influensan, skulle ha plockat ägg i morgon. Så typiskt min otur! Hoppas att det går bättre för er andra!