• FineS

rmc linköping - ivf

bebisdrömmar skrev 2012-02-18 20:34:45 följande:
    Åh nej! Så tråkigt! :( Bara att bryta ihop och gå vidare, men jag vet hur tungt det är! Styrkekramar
    Tack!:)
    Vet inte när vi får börja på ett nytt försök. Ska man ha en mens i mellan? Vi fick ju inga till frysen så får börja helt om igen. Känner just nu att jag har så mycket aggression i kroppen, jag som i vanliga fall är jättelugn! Jag måste nog oavsett lugna ner mig lite om vi ska börja om, ta hand om kroppen först helt enkelt. 

Håller tummarna för er nu!:) 
  • FineS
    Hjärtefröjd skrev 2012-02-19 12:37:48 följande:
    Ja, fast oftast får man vänta ännu en mens, eftersom de har fullt... som de har nu.
    nej, gud vad tråkigt! 
  • FineS
    Hjärtefröjd skrev 2012-02-19 14:27:06 följande:
    Vi har gjort våra inseminationer på Andologen på Sophiahemmet. Där är det helt okej att göra inseminationer mellan IVF-behandlingarna. Och dessutom jättebilligt!
    Hur billigt?
  • FineS

Är det någon fler här som kommer göra ett nytt försök i början av April?

• FineS

GRATTIS!!! :) Ååå, vad mysigt! Hoppas den lille stannar kvar:)

• FineS
    bebisdrömmar skrev 2012-02-22 15:48:53 följande:
    Åh tack! Jag hoppas och ber till alla gudar som finns att det ska stanna denna gången. Känns ändå skönt att veta att det funkade så häf långt, nu är det bara resten kvar :/ För inte kan det väl fortfarande vara Ovitrellesprutan som spökar? Är ju 15 dagar sedan jag tog den...
    Nejnejnej, den stannar inte kvar så länge! Vilket försök var detta igen?
  • FineS
    bebisdrömmar skrev 2012-02-22 16:32:27 följande:
    FineS: Detta är graviditet nr 3 och ivf nr 2. Blev spontangravid först med ma, därefter första ivf-försöket som slutade i missfall och nu andra ivf-försöket. Har hypotyreos och TPO-antikroppar som spökar ( underfunktion av sköldkörteln) Emsie: Tack så mycket!
    Hur är ditt TSH-värde? Före och under medicinering? Jag äter också Levaxin, fast tros inte ha något fel på mina antikroppar.
  • FineS

Ja, vad bra att du kollar upp det!
    Det var först efter mitt andra missfall vi märkte att TSH värdet stigit, 3,6 hade jag som mest. Nu tror jag att det ligger på 1,4 som borde vara okej om man försöker bli gravid. Undrar om det är dags att kolla igen om något har ändrats..börjar ju bli ett tag sen jag kollade sist. 

• FineS
    bebisdrömmar skrev 2012-02-22 21:26:07 följande:
    FineS: Jag har legat på över 17 som mest i TSH! Ljusgläntan: Tack! Håller tummarna för dig!
    Oh jävlar vad högt!!
Svar på tråden rmc linköping - ivf