• mg79

rmc linköping - ivf

STRUMPA: Lycka till i morgon! Du får ha BH på under skjortan. Drick mycket saft, så mycket mer än du vill. Jag tyckte att jag drack hela tiden, men det gjorde jag tydligen inte, och det slutade med dropp för att klara resan hem, vilket jag ändå inte gjorde utan att spy två gånger. Så drick, bara häll i dig!!!

• mg79
    strumpa skrev 2010-10-19 11:07:00 följande:
    Ser att du har testdag imorgon Mg, känner du av nått?? 
    Nä känner ingenting, inte mer än olika drömmar på nätterna om testresultat och mycket annat konstigt. Ska bli skönt att kunna testa i morgonbitti och få ett svar... så kanske nätterna blir lugnare. Dagarna rullar på som vanligt med jobba och massa annat, så då hinner jag inte fundera så mycket.
  • mg79
    strumpa skrev 2010-10-19 15:32:22 följande:
    Åh jag håller tummarna, har en känsla av att det kommer gå bra för dig :)
    Hoppas att den känslan är riktig... ska upp i ottan i morgon och testa innan sambon åker till jobbet. Får väl se om jag orkar meddela resultatet här då..
  • mg79

Testade nyss, mer negativt än så kan det inte bli... Rynkar på näsan

Hade visserligen mycket rester efter gårdagens vaggis kvar i urinen, men jag tror inte det spelar någon roll..
    Trist..

• mg79

Hur sjutton går man vidare nu...? Tankarna snurrar... Pratade med RMC idag, de tycker att jag ska testa igen i helgen om ingen blödning kommer igång. Men sen då?

Funderar på om det är lika bra att köra igång nästa försök igen på direkten, eller om jag ska väna ett tag, försöka gå ner 10 kg och se om det hjälper. Vi har nämligen bestämt oss att bara köra våra två gratisförsök. Blir det ingen graviditet av dess försök så får vi nöja oss med varandra och våra katter. Så det gäller att vårda försöken väl....

• mg79

Strumpa: Grattis till ägget i magen och alla i frysen! Hoppas det sätter sig nu!

• mg79

och jag med..

Väntrum{#emotions_dlg.flower}
    Erica B: första läkarbesök 26 okt.
    majsanna: Minus på 2:a ivf den 17/9.
    Strössel: Inväntar blödning så jag kan börja med ivf 2. 
    Grynets Gryta: inväntar dec-mens, för att kunna påbörja IVF1b.
    Mumlan74: har spraystart 6/11. IVF nr 2, men första på RMC

Sprayare/sprutar{#emotions_dlg.flower}
    Lärkan80: IVF 1, spraystart 16/9, väntar på blödning...
    Karli: IVF 1, spraystart 5/10

Sprutare{#emotions_dlg.flower}
    Rödluvan: IVF 1, spraystart 17/9, sprutstart 6/10 VUL och blodprov 11/10
    Mmiaa: IVF 2, spraystart 29/9, sprutstart 14/10, VUL 20/10

Äggplockning{#emotions_dlg.flower}

Ruvare{#emotions_dlg.flower}
    LindaBell; IVF 2 (men 1:a syskonförsöket). TD 15/10
    mg79: IVF 1, två ägg återinsatta den 6/10, TD 20/10 (negativt), nytt TD 23-24/10.
    FRULILA: IVF 1, sprutstart 28/9, VUL 4/10, ÄP 8/10, ET 11/10, TD 25/10
    strumpa: IVF 1, sprutstart 5/10 Puregon, VUL 13/10, ÄP 18/10, TD 3/11

Gravida Gravid
    1 Tea: IVF 1, spraystart Suprecur 26/7, sprutstart 17/8 Menopur, Äggplock 27/8, DET 30/8, PLUS på grav.test 13/9
    Piggelin: IVF 2, Spraystart 10/8, Sprutstart puregon 26/8. Äggplock 6/9, ET 9/9, TD 22/9 positivt

• mg79

FRULILA: Till mig sa de att fortsätta med vaggisar och testa på TD oavsett eventuella blödninga, för dessa kan uppstå trotts graviditet, så fortsätt hoppas!

Själv lever jag på hoppet om att gårdagens test var för tidigt och att det i helgen ska visa annorlunda, även om jag vet att sannolikheten för detta är typ 0,1 %...

Svar på tråden rmc linköping - ivf