rmc linköping - ivf
Lycka till ocean pearl, Hoppas båda fäster och stannar kvar, oj vad spännande!
se till att vila ordentligt nu!
Lycka till ocean pearl, Hoppas båda fäster och stannar kvar, oj vad spännande!
se till att vila ordentligt nu!
NEJ Arona79 vad jobbigt!!! ,tag igen dig nu,sörj en stund och tag sedan nya tag...
Fru Lila, vad spännande! snart är det onsdag!
Anlijoos : det börjar luta åt det hållet för mig med, ingen blödning än så länge och jag har VUL inbokat på torsdag, hoppas hoppas den kommer inatt eller tidig morgon! i vanliga fall skulle jag haft mens idag. jag mår också oförskämt bra så jag gissade att det inte riktigt tagit...
Anlijoos- jo, jag fick också flytta mitt VUL, den 12e är det dax!, men det är ok. min mens kom idag så nu vet jag att det funkar som det ska, skönt! antar att man bör skratta sig lycklig över att man inte blivit något hormonmonster ännu...
Ja, det är vårt första IVF jag tycker det är väldigt spännande.och ett väldigt stöd att ha eralla att byta tankar med.
stora kramar och lycka till allihop!
hmmm en fråga också, jag har inte fått något datum för äggplock (vad jag kan minnas), när fick ni alla det,för alla verkar ju veta sitt...
rent logiskt borde det ju vara v-17 som anlijoos eftersom vi ligger lika till i tidsplanen?eller?
jag tog ut alla läkemedel (har också 3 olika gonal-f) och har dom i en låda i kylen,så man slipper stressa till apoteket om dom ändrar dos .
Anlijoos: Ja jag kör långa jag med, vad kul,då kanske vi ses i väntrummet på äggplock inom en förhoppningsvis inte allt för distanserad framtid. jag gör VUL på octaviakliniken i stockholm, skönt att kunna göra det på hemmaplan.
ja, det är klart man vill kunna planera, jag har tagit semester äggplocksveckan och veckan efter för att vila då jag har ett mycket stressigt och fysiskt arbete.känndes lugnast så, så jag hoppas tidsplanen håller nu, men annars kan jag nog flytta semestern lite. vi kommer nog bo på hotell över ÄP/ET och någon dag efter.sedan dra oss hem mot sthlm igen.
Jag ska fråga den 13e när dom ringer med vul besked ang. äggplocksvecka osv.
Tack för infot!
oj vad kul med så många äggplock på G, hoppas innerligt mitt vul imorgon ser bra ut så jag får börja spruta!
lycka till allihop,spännande veckor framöver!
Grattis glimra,vad härligt med äggplock! vilken pucko läkare du har haft!
RMC ringde, ikväll ska jag börja spruta 112,5 dos fram till 18e ,sedan blir det blodprov och så ringer dom 19e med vidare instruktioner, dom sa att jag kanske får ta mig till linköping 21a för en extra koll av dom med blodprov och vul eftersom dom vill vara säkra på att ge rätt behandling över påsk då dom har stängt.
englali, hurra,vilken påskägg-hunt !!!!! hoppas allt går "alla tiders!"