rmc linköping - ivf
Det kommer att gå jättebra!! KRAM
Det kommer att gå jättebra!! KRAM
Hej!
Här går det undan!
pållan; hur har det gått på ET idag? Spännande att få höra!
Jag har hos husläkaren idag, mitt TSH har gått upp igen, suck. Borde inte ha sänkt dosen..
Är fortfarande för korta metoden och hoppas kunna köra igång på RMC i mars när nästa mens kommer!
Kommer att vara sååååå besviken om de inte kan låta mig börja då!
Jag har funderat från och till mellan långa och korta men är fortfarande för den korta..
KRAM på er alla
Jag har läst om många här FL som inte varit riktigt nöjda med RMC. Av en eller annan anledning. Vi var på infomöte för en vecka sedan och tyckte att Elisabeth var bra och var inte alls stressad. Det jag inte tyckte om att vi inte hade ngn diskussion om metod utan de hade redan valt lång för mig. Verkar ha många patienter just nu och vill att alla kör lång. Men RMC är nog väl medveten om kritiken de fått här på FL, det hörde jag på Elisabeth...
Arona79; tack snälla! Jag hoppas också jag kan få ner värdet igen fort, innan vi börjar med ivf. Jag måste öka dosen igen..
Lycka till med sprayandet!
KRAM
Hej tjejer!
pållan; spännande att du ruvar nu! Det är ingen fara med mitt TSH än, har bara gått upp till 1.3 men jag måste nog öka dosen till det jag hade...Värdet verkar gå lite upp och ner..
Erica b; lycka till med ÄP imorgon!!
lindy01; roligt att ni fått läkartid! Antagligen får du lång metod och då börjar man spraya dag21. Beroende på hur fullt de har med patienter kanske du får börja spraya redan i mars?
FRU LILA; lycka till med sprayandet! Körde du lång metod första gången också?
Hoppas att det snart blir många plus i den här tråden!
FRU LILA; jag håller helt med - det stressar mer än det hjälper att prata om RMC. Vi träffade Elisabeth och tyckte att hon var proffsig. Jag tror absolut att personalen på RMC gör ett bra jobb! För min egen del är jag som sagt endast besviken på att vi inte hade ngn diskussion om metod. RMC vill hjälpa så många som möjligt och tar antagligen lite för många patienter just nu men man får ta det för vad det är. 
Erica b; spännande att få höra om ditt ÄP!
KRAM på er alla
Erica b; toppen att det gick bra på ÄP, trots missöde. Lycka till med ET på måndag!
Kram till er alla
Erica b; grattis till det fina embryot! Ruva lugnt nu!
pållan; jag tycker RD 9 låter som en rimlig dag att testa 
Hjärtans fröjd; har många gånger tänkt fråga dig angående pregnyl som du fått - är inte det ett HCG? Varför får du det istället för progesteron? Sorry, kanske dum fråga men jag förstår inte riktigt det där..
Kram på er alla