g l i m r a skrev 2011-02-09 22:10:10 följande:
Anlijoos: håller tummar och tår att det kommer gå bra.. Har läst mig till att många får köra långa metoden nu och inte alla som får börja direkt så bättre att man är förberedd ändå för besviken blir man så lätt just nu. Håller på att bli tokig tror jag:(
Då var första besöket avklarat och det känns jättebra!
Sambons spermier såg bra ut, men de var lite för få, 7 milj istället för 10 milj (tror jag det var?). Men sist så var de ännu färre och även endel slöa... så det var positivt och han blev glad ;) Verkade inte ens självklart att det är ICSI vi kommer att köra, utan det beror på hur spermieprovet blir när det väl gäller!
Vi ska köra långa metoden, det verkade som jag kunde få ha åsikter om det, men jag vill göra det som de tror mest på och hon sa att det var störst odds med den långa, så då vill jag inte chansa på korta även om jag säkerligen skulle må bättre genom den behandlingen.
Jag skulle ringa första mensdagen för att komma igång :) Vilket borde bli den 20 februari ungefär!! Iha. Hoppas du kommer igång snart också så vi kan följas åt!!