• Erica b

rmc linköping - ivf

dåså då vet du ju Tomte

• Erica b

Ja är en människa som tycker respekt ä en väldigt viktig sak o att det finns lite för lite av det just nu i samhället så nu måste ja säga-
    kanske inte behöver trycka i våra fejan att ni från STHLM kommer hit o får 3 fulla försök om vi bara har två, respekt?

• Erica b

Lovisatjejen- välkommen! Lyka tillo håll oss uppdaterade {#emotions_dlg.flower}
    Ja blöder med nu, ska börja på dec mensen sen, samm som du kanske? Spännande =)

• Erica b

Godmorgon
    47 dagar kvarFörvånad

Nu vet de mesta på mitt jobb om mitt läge. både skönt o tufft...tufft kommer det bli om det inte funkar man har ju många som tänker på en o vill veta hur det går.

• Erica b
    anmaelli skrev 2010-12-07 21:46:51 följande:
    Alltså, när de öppnar efter jul menar jag?
    RMC öppnar den 10 januari igen efter jul!
    Jag kommer ihåg hur pissigt det var att ens ha ett första möte inbokat, det är mer hanterbart när man har ett datum att vänta på.
    Jag ska ringa upp den 10 januari för att få säkert spraydatum men har räknat ut själv att det blir det 19 jan så...41 dagar kvar!
    Bamboocha skrev 2010-12-07 18:56:13 följande:
    Hoppas jag med! Kan inte fatta det ännu men så är det gjorde med clear blue digitaltest. Skulle testa i morgon men kunde inte vänta.
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh så underbart!!!
  • Erica b

Åh så nervös ja blir av allt ni skriver för ja tror med alla neddragningar som finns i vården så får vi inte den bästa vård vi skulle kunna få... o ja är nervös för att för MEJ är detta liv eller död men för personalen är ju detta vardag??
    Usch ont i magen...tänk om han som ska pilla me mina ägg på labbet ä lite bakis el ngt...Förvånad
    Usch usch usch...

• Erica b
    HERO2009 skrev 2010-12-15 11:49:19 följande:

vi plussade idag!
    Är så fantastiskt glad ... Hoppas nu det håller hela vägen fram!

Himlan: Ett stort grattis till dig!

Till er övriga lycka till ....

Kramar

AAAHHHHHHH Grattis, vilken jävla julklapp då!!!
  • Erica b

att man kan längta efter sin mens mer än julafton =)
    32 dagar kvar till beräknad nässpraystart!

Blir så glad o taggad av er som plussar!

Kramis <3

• Erica b

boomis- klart du ska hoppas! ingen mens ä ju ett bra tecken!

calimba-förstår verkligen!

• Erica b
    boomis skrev 2010-12-19 12:00:00 följande:
    Ingen mens än så länge :) Är på dag 20 idag :)
    Imorgon blir det testdag!! Om jag vågar :O
    Testade ju minus i torsdags, men hoppas att det va för tidigt då :)
    Jag uppdaterar när jag vet :)
    hoppas o hoppas för din skull...men OM det inte blir ngt så är det att ta nya tag, det fixar ni! va beredd på allt...kram
Svar på tråden rmc linköping - ivf