rmc linköping - ivf
Erica b: NEJ, NEJ, NEJ! Lider med dig! Stor kram!
Erica b: NEJ, NEJ, NEJ! Lider med dig! Stor kram!
Cathy: Andra gångn vi var där, vid ÄP:et, fick vi en blå lapp av receptionisten, en rese ersättning. Vi sa då att vi inte fick någon vid första besöken, då skrev hon en till får då. I lördgs vid ET fick vi ingen..
Det verkar vara lite sis så där med dessa ersättningarna..
Sambon surfade runt lite och han sa att vi skulle prova att även skicka in hotellräkningen.
Vet inte, men om det funkar är det ju bara bra! Återkommer när vi skickat in allt.
Men se till att fråga efter rese ersättning i receptionen!
År nu på ruvdag 2! Sitter med koffenfritt kaffe i handen och njuter av denna lediga dag! (Nescafe med lite mjölk i fungerar toppen!
)
Tiden kryper fram..
Kram!
Nescafés koffeinfria alltså!
Fru lila: Härligt! ÄP imorgon! Här kommer massa lyckokramar!
Fru Lila: Skönt att ÄP gick bra! Och det är klart att er gludklimp finns där!
Jag hade inte heller ont efter vårt ÄP, var bara sjukt trött.
ET imorgon då?
Grattis till guldägget Fru Lila!
Hej alla.
TD idag, fick ett fint och tydligt minus! Blä!
Men det är bara att hoppa på det igen..
Vet ni hur länge man måste vänta tills man sätter igång med ett nytt fösök? Har inga frysisar.
Har lite ångest, Linköping har väl inte fullt fram till sommaren..
Tack snälla ni! Jag berättar sen hur länge man måste väntat sen när jag pratat med Linköping.
Vi körde den långa och körde med avbrutet hela tiden. Kändes säkras.. Tror dom sa att man skulle skydda sig under hela spray och sprut tiden.
Askungen: Nu är jag med dig! Du vet alltså inte om du ska köra den korta eller långa? Jag tror inte du kommer att börja spraya för den långa nu då på cykeldag 21. Kör du den korta så börjar du ju efter mensen direkt.
Så sexa på du! 
MEN jag är ingen läkare...
Hej,
Idag meddelade jag mitt negativa resultat till Linköping.
Man måste vänta en cykel innan man kör igång igen. Detta är för att man fortfarande har en massa hormoner kvar i kroppen, eller nåt. Känns faktiskt lite skönt att ha en "fri" månad nu efter 10 veckors meck..
Fick även ändra till det korta programet! Skönt! Har jag inte fått mens till påsk så ska jag ringa dem och få Provera utskrivet. (Har PCO)
Nya tag!
Tror att de sa att man ska ha fått sin menns innan den 27/4 om man skulle hinna med det långa programet innan de har sommarstängt.
Engail: Jag sprayade i 18 dagar innan mensen kom.. Fick oxå skjuta upp vul:et. Kändes riktigt jobbigt! Hoppas att din blödning kommer snart!