rmc linköping - ivf
20. Har TD 1 mars. :/
Förra gången (2011) hade jag TD efter 14 dagar, men denna gången fick jag 20 dagar. Vi har skrivit på angående återföring av 2 ägg, men fick bara tillbaka 1 ägg av "toppkvalitet". Undrar om alla som de använder är av s.k toppkvalitet? Nån som vet?
Jag vet att jag stressar kring det här, men jag känner verkligen ingenting! Är det kört då? Det är ju bara ruvardag 2. Kände igår ett starkt stick/hugg i nedre delen av magen, men förrutom det känner jag INGET! Men det är väl alldeles för tidigt va?
Åh, vad tiden fram till TD går saaaakta!
Hur går det för er? Mina symtom kommer och går. Endast ömma bröst har varit ett bestående symtom. Hugg och molvärk i magen, mest på kvällarna, men hoppet är litet. Är låg och pessimistisk! Långt kvar till TD också! Diarré i 2 dagar...varför liksom?? Inte ätit nåt konstigt. Brösten har blivit ådriga, men det blir de väl av vaggisarna? Är ju trots allt vara RD 6 idag....behövde bara skriva av mig lite... Hoppas ni andra mår bättre än jag!
Vet att jag tidigare har skrivit att jag kände ett starkt hugg i nedre delen av magen, men det var inget mot vad jag kände idag (rd 8) Ett hugg i vänster sida ( på äggstocksnivå typ) så jag trodde jag föll av stolen. Ilade och monads ca en minut efter pga hugget var så kraftigt. Vad händer? Kram till er andra!