• Erica b

rmc linköping - ivf

7de dagen med spray, inga biverkningar som helst kvar jo förutom att ja sover som en tonåring igen! Är så trött! Har svårt att "komma igång" det känns som 3 mil ut till stalllet för o mocka o att is gör att ja inte ens kan rida o att ta sej t gymmet 3 ggr / vecka ä en prestation =)
    Men det ä ju kul när man ver varför man ä trött jo...för ja kanske...ne ja SKA få en knodd ngn dag...

Krsm på er

• Erica b

Ni som sprayat suprecur, när fick ni eran blödning???
    Ja ä på dag 11 o ingen blödning i sikte...får ju inte komma upp på ons utan blödning först...

Tacksam för svar!
    Kram

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-01-29 22:24:36 följande:
    Hej nya och gamla trådare. Ja nu börjar det närma sig för start av vårt andra IVF-försök. Nära och nära men jag ska ringa kliniken efter min mens i slutet av februari. En månads väntan är inget mot dessa 4 årTungan ute

Erica b: Jag fick tyvärr min blödning på spraydag 16 vid vårt första försök och fick boka om tiden till en vecka efter. jag han få mensen och den han sluta också tills den nya tiden. Hoppas du får din blödning innan onsdag.
    tack här med för svaret, det betyder massor att få ett svar näör man har lite panik! Kram
  • Erica b

Tjohej nu blöder ja rejält igen så skönt, sjuk i pallet man är menmen så skönt nu äre som det SKA!

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-01-31 20:21:23 följande:
    Tack snälla du! Ja jag hoppas verkligen på detta sista/andra försök.
    jaha då plötsligt händer det!
    Nu äre din tur!
    =)
    Kram
  • Erica b

Jag är nedreglerad o ska ta första injektionen menopur NU
    Underbart!
    Kram

• Erica b
    pållan skrev 2011-02-03 09:29:06 följande:
    Erica b: härligt! Hoppas på många fina äggblåsor nu! Hur länge sprayade du?
    ja sprayade exakt 2 veckor, fick blödningen på dag 12!

Tack =)

idag har ja ett tryck precis där ja tog sprutan, känns läbbigt men inte ont alls utan me som ja har ett bråck på magen som vill ut? ja kommer på mej själv med att hålla handen på magen hela tiden där det känns, skumt =)
  • Erica b
    emsm skrev 2011-02-04 14:11:10 följande:
    Vi är oxå i Linköping. Plockade 25/1 och satte tillbaka 27I1....

Nu håller vi tummarna!
    SPÄNNANDE! Lycka t! testdag?
  • Erica b
    emsm skrev 2011-02-05 09:09:32 följande:
    Vårt första försök! Och testdag på torsdag den 10/2..så snart. Men en massa "symptom" har redan visat sig så det ser ljust ut...men man vet ju aldrig så noga :/
    hoppas verkligen att dina symtom visar rätt!
    Lycka t på torsdag!

ja tar spruta 5 ikv, RMC på tisdag. Ska bli kul att se om det hänt ngt, ngn som vet vad man brukar se efter en veckas sprutande?
    Är trött på all väntan, o då kan ja inte ens tänka mej ruvartiden!!! Samtidigt vill ja att tiden ska stå still så ja slipper den dagen ev missfall kommer.
    Inte positivt inställd idag.
Svar på tråden rmc linköping - ivf