• Englali

rmc linköping - ivf

Glimra: Ingen aning, stor kram till dig... förstår att det känns skitjobbigt!! Här är vi på RD 11 idag, jag känner mig ledsen, deppig och orolig Första ruvarveckan var utan problem, men mår jag mest dåligt psykiskt, allt känns så jobbigt. Hade bestämt mig för att inte tjuvtesta men ny kommer jag nog göra det i morgon bitti. RD 12, det är lite tidigt egentligen va? Vad tror ni, är det dumt?!

• Englali

Jag kunde inte hålla mig... ruvardag 11 och jag testade nu i kväll, alltså inte morgonurin. Mit clearblue visar ett svaaagt plus, men nog finns det där alltid! Jag vet att det är jättetidigt och mkt kan hända, så jag vågar inte riktigt tro på et ännu. Vi får se om det visar samma på torsdag, då vågar jag kanske glädjas lite mer!

• Englali

Anlijos: har ni kollat ekoxen?! Min man jobbar mkt i Lkpg, bor alltid på Scandic city men när det varit fullt har nästan alltid ekoxen funkat.

• Englali

Han kollade med derascresebyrå nu (bad honom göra det ) men der stämmer, det är verkligen helt fullt ring runt och sätt er på avbokningslistor. En övernattning innan äp är ju inte dumt, det hade vi.

• Englali

Det finns lediga rum på Mjölby stadshotell säger han nu, mellan Mjölby och Lkpg är det ca 20 min med bilen, E4. Alltid ngt kanske?!?

• Englali

Anlijoos: Det var så lite så, synd att det var åt fel håll. Jag tog Ovitrelle, är det samma spruta du har? Du skrev ett annat namn i inlägget (sånt här är ju noga, därför jag frågar) Jag tog hela Ovitrellesprutan.

• Englali

Anlijoos: Ja precis! Det är väl en engångsspruta. Det står väl i infobladet? Nu är det snart sovdags här, eller jag ska lägga mig i sängen o kolla BigBrother, jag är tyvärr fast i skiten Undrar om jag kommer kunna sova i natt?!? Många tankar som snurrar. Jag brukar näst intill aldrig ha svårt att sova vilket är väldigt skönt. Lycka till nu Anlijoos & hoppas ni hitta etthotell, ni får tala om för dom hur extremt viktigt det är, trycka på alla känsliga punkter så kanske dom trollar fram ett rum åt er

• Englali

God morgon! Jag har testat nu igen på morgonen, det blev ett plus och starkare än igår Haha, kommer nog hålla på såhär fram till torsdag då det är officiell testdag. Då får det nog bli ett digitalt test på morgonen. Jag är SÅ glad men samtidigt livrädd att ngt ska gå fel, allt är ju så tidigt än. Ska verkligen fortsätta göra allt jag kan för att ta hand om mig själv och må bra!

• Englali

Jag har en testgalen man här hemma, han är SÅ lycklig!! När jag kom hem från jobbet hade han köpt två vanliga clearblue test och ett digitalt. Haha, goding Jag kunde inte hålla mig heller utan testade med det digitala för några timmar sedan, resultatet blev klart och tydligt: Gravid!!! Kan detta stämma?! Är det verkligen på riktigt nu?! Är på RD 12 idag, TD på torsdag, hur tillförlitligt är detta?! Är överlycklig och livrädd på samma gång, det är ju så tidigt. Nu ska jag bara tänka positiva tankar och fortsätta ta hand om mig och min kropp på bästa tänkbara sätt!!!

• Englali

Pållan: Grattis till så många ägg, det låter ju toppen! Vila, vila nu och ladda inför ET. Pållan: ja vi får hoppas det, gjorde ett vanligt test i morse (igen!!!) och det var ett starkare plus. Imorgon är det TD så då kanske jag vågar tro på att det är på riktigt!!! Hur går det för dig Pållan, vilken vecka är du i? Mår du bra?

Svar på tråden rmc linköping - ivf