• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Bebisdrömmar: det hoppas ja verkligen att ni kommer få, maila till de annars bara för att kolla läget hur det ligger till med tider. Det gjorde jag och fick snabbt svar samma dag:) lycka till!

• g l i m r a

Ska som sagt dit nästa onsdag och har fått svar nu att de alltid väntar till nästa cykel och ibland ytterligare en:( känns deppigt nu..

• g l i m r a

Pållan: grattis Gud va roligt.. Vill också få känna denna underbara känsla, snart är det vår tur:)

Så är det med remiss, den ska till landstinget först sen till RMC så den kanske har fastnat lite på vägen.. Ring!!

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: detta låter inte bra jag har sån sjuk ångest också över äggplock, tål ingen smärta och är livrädd så ja glömmer att andas.. Ville också bli sövd..

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: jag ska på första besök imorgon, tar ut allt i förskott. Är tyvärr kontrollfreak o vill ta reda på så mycket som möjligt innan men känns ganska så kört för så många har blivit nekade:( jag har massa problem tom o få in slang eller vad de använder till livmodern för är väl inte så rak så sista insem va gräslig. Vet inte hur många instrument han fick använda innan han kom in. Jag är livrädd:(

• g l i m r a

Hjärtans fröjd: va tråkigt, tycker det är hemskt att man inte ska få den hjälp man behöver. Ni hade behövt en narkos men icke.. Bedrövligt, hoppas ni kommer igen snart..

• g l i m r a

Hej alla: första besöket på RMC idag. Blir korta metoden och troligtvis start redan nästa mens på cd3 är på dag 15 idag så det är dryga två veckor till start. Känns overkligt.
    Honken: lycka till imorgon!
    Arona79: hur känns det inför imorgon?

• g l i m r a

Anlijoos: hon visade mig de olika och frågade vilken ja ville ha. Jag är inget fan av nässpray så det kändes kanon. Så ja fick lektion i spruttagning idag med så ja vet hur ja ska göra. Äp känns lite bättre nu, hon lugnade mig mycket. 10 min smärts borde man tåla va?

• g l i m r a

Hoppas på det:) kommer få lugnande också så hoppas ja klarar det. Hoppas ju på ett plus med men känns långt bort..

• g l i m r a

Pållan: va det första försöket du körde korta metoden?

Cathy: vi träffade Barbara och det va inga problem att välja o inget vi la mycket tid på utan hon visade bilderna snabbt frågade va vi ville o varför o min förklaring är att ja har så svårt för nässpray för spyr när det rinner ner i halsen:(

Svar på tråden rmc linköping - ivf