rmc linköping - ivf
Jag fick mens idag och om jag får påbörja IVF på den här cykeln börjar jag spruta på fredag.
Men... har de inte stängt under påsken? Om jag räknar lite snabbt borde ÄP och ET infalla då.
Jag fick mens idag och om jag får påbörja IVF på den här cykeln börjar jag spruta på fredag.
Men... har de inte stängt under påsken? Om jag räknar lite snabbt borde ÄP och ET infalla då.
Fick mens igår, och hoppades kunna starta behnadlingen nu, men tji fick jag.. vi får vänta ännu en månad eftersom de har påskstängt.
Hur som helst har jag pratat med RMC nu och jag ska få bedövning "där nere" när det är dags för ÄP. Så nu känner jag mig lite lugnare och gladare trots allt!
Ni som gjort IVF, hur många dagar har ni i genomsnitt sprutat innan det varit dags för ÄP? Och vilka dagar har ni tagit blodprov och gjort VUL? Hur har ni mått under sprutfasen?
Försöker ladda mentalt för IVF-start nu i veckan och fick plötsligt många frågor.
Jag brukar sticka utan glasspaket och tycker knappt det känns då. Det är bara pregnylsprutan som gjort ont tidigare, men den slipper jag ju nu eftersom jag får Ovitrelle istället.