rmc linköping - ivf
Så bra! Grattis! :) håller tummarna för er!
Var ju på kontroll igår (efter att ha använt Suprecur i 15 dagar) för att se om jag var tillräckligt nedreglerad vilket jag var. Men det jag funderar över är att jag i ena äggstocken hade ca 10-11 st små äggblåsor. I den andra var det väl 3-4 st.. Hur var det för er?
Är ändå lite orolig att jag ska bli överstimulerad, hade ju ett ganska högt amh-värde vilket tydligen kan indikera på högre risk för överstimulering!? Kände igår efter lunch hur det började "småfisa" i tjejmagen, men det är väl bara ett tecken på att systemet kickar igång igen!?
Vad är det för vagitorier som man ska använda under ruvartiden? Jag har inte sett att det finns med på receptet som läkaren skrev ut åt mig, har de bara glömt eller är inte det nödvändigt för alla?
Eller de flesta hinner kanske gå på ett andra VUL innan man får ett?
Jag älskar att analysera sönder saker.. Min slemhinna var idag (sprutdag 7) 14 mm, är det tillräckligt eller hur mkt tjockare bör den bli? Med pergotime blev den bara 7 mm, förvisso är ju detta en mer aggressiv behandling men vad brukar ni ha? Ska förövrigt på ett andra vul på fredag och förhoppningsvis blir det ÄP på måndag!? :D
Hjärtefröjd - Allt bra? När är TD? ;)