• lindy01

rmc linköping - ivf

Anlijoos!- åååh det låter ju lovande! jag fick ju också otrolig smärta efter ET, kände ju inget alls efter äp men efter et,då jävlar, och det höll i sig i flera dagar. var också orolig för överstimulering men låg i sängen hela tiden och efter hand avtog det. men kolla med läkaren.
    mitt vertikala streck var också väldigt svagt så tidigt. jag har en känsla av att det nog går vägen för dig med, men vila så mycket du bara kan nu!

• lindy01

MiaMorot- vi ringde och åberopade vårdgarantin ca 2 mån efter att min gyn skickat in papperna men vi hade nog kunnat ringa mycket tidigare. men iallafall, ca en vecka efter att jag ringt vårdgarantin ringde dom och erbjöd oss en plats i linköping eftersom väntelistan till karolinska är ca 1,6 år lång (huga!)
    och nu 6 månader senare har vi plussat. ta tag i det så snart du kan. känslan att få en plan för behandling är sååå lättande!
    jag tror att du kan ring vårdgarantin så snart du vet att papperna är inskickade, det värsta som kan hända är väl att dom ber dig ha lite tålamod..
    i denna djungel måste man visa framfötterna så kör på bara!

• lindy01

nej, anlijoos vad jobbigt!!! jag förstår att ni är ledsna.
    vad får man för behandling mot överstimulering?
    vilken tur att ni åkte in!
    stooor kram och tag hand om er!

• lindy01

åh englali,vad ledsen jag blir! ja tag er tid att sörja, det får man.
    trösta och tag hand om varandra!
    stoooooor kram

• lindy01

ååååh anlijoos, du kan inte ana hur många tummar jag håller (...4, jag håller mannens också...) för att hcg fortsätter stiga och att det finns någon där inne ändå!
    skönt att du har folk som kollar upp dig nu så du får svar på din oro.
    stor kram!

• lindy01

jag tycker också dom var toppen allihop,väldigt måna om att man har det bra och det kändes som dom verkligen bryr sig på ett personligt plan,inte bara att man är en i mängden.
    jag gav dom alldra bästa betyg, det är nog viktigt att man talar om för dom att dom gör ett bra jobb (om man tycker det) så man peppar dom ännu mer.

anlijoos- lycka till imorgon, jag tycker också det låter lovande, och väldigt väldigt spännande.

• lindy01

åh anlijoos hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!! nä nu kom det tårar,vad skönt att du nu vet att det jobbiga du går igenom är av en helt "ok" anledning.
    grattis!!!!!
    själv har jag just bokat in första UL den 9/6 då kommer jag nog just gått över till V8.
    det går undan faktiskt,men jag skulle gärna känna mer grav symptom...

Svar på tråden rmc linköping - ivf