• Anonym (längtande)

Längtar efter fingerpullande

Jag längtar så vansinnigt efter att fingerpulla min kvinna. Eller någon annan kvinna. Gjorde det ofta med en äldre kvinna som jag hade en njutningsfokuserad relation med för flera år sedan.

Nu är jag tillsammans med en kvinna som sätter många stopp, hon vill inte prova så mycket nytt. Det är svårt att ens få till att jag slickar henne. Hon har mycket hämningar. Jag tänker ofta på det sex jag hade med den andra kvinnan och funderar ofta på att ringa upp henne igen. Hon är över femtio år och det är jag också och vi hade en massa bra sex. Provade på ett lekfullt sätt saker vi var nyfikna på. Hon fick sin första g-punktsorgasm med mig och det var härligt, hon sprutade en del.

I natt drömde jag att jag försökte få till fingerpullande med min nuvarande flickvän och kände min starka längtan. Kände att om hon inte är med på det så bryter jag förhållandet. 

Jag är en erfaren och omtänksam älskare och jag är uppmärksam på kvinnan. För mig är en kvinna i vaginal eller g-punktsorgasm mycket kraftfull och vacker.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 15:02
    Jag tar mina drömmar på allvar. Denna dröm var mycket stark och tog fram min längtan och lust efter sex på ett sätt som gjorde att jag inte kunde ignorera den. Jag kände ett behov av att dela denna smärtsamma längtan med någon så jag gick direkt upp ur sängen och skrev detta inlägg.

• Svar på tråden Längtar efter fingerpullande
  • Anonym

Ofta kan det ge mer att bli fingerpullad än just själva samlaget. Är ju nåt man kan ta till lite närsomhelst.

• Anonym

I mina öron låter det underbart, men som du skriver så är hon lite hämmad, nu kommer det kanske en dum fråga. Har du frågat henne varför hon känner som hon gör ? Det kan ju ligga ngt. bakom, som gör att hon reagerar på det sättet. 

• de Robespierre
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 13:57:07 följande:
    Jag är en erfaren och omtänksam älskare och jag är uppmärksam på kvinnan. För mig är en kvinna i vaginal eller g-punktsorgasm mycket kraftfull och vacker.  
    Och hur är du mot din partner mellan allt fingerpullande? Lust till sex kommer inte bara genom fullbordad teknik utan ur känslor och närhet.
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 14:00:35 följande:
    Ofta kan det ge mer att bli fingerpullad än just själva samlaget. Är ju nåt man kan ta till lite närsomhelst.
    Just det, så var det ofta. Jag fingerpullade henne en eller flera gånger och så gjorde vi nåt annat. Vi var i sex och erotik och njutning ofta i flera dagar. Härligt.
  • Anonym
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 14:22:00 följande:
    Just det, så var det ofta. Jag fingerpullade henne en eller flera gånger och så gjorde vi nåt annat. Vi var i sex och erotik och njutning ofta i flera dagar. Härligt.
    Det stora felet, om jag nu får säga så, är att du jämför kvinnorna, det funkar nog inte så bra. Det kan va så att din nuvarande kvinna känner det, o då låser sig totalt för henne.
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 14:15:59 följande:
    I mina öron låter det underbart, men som du skriver så är hon lite hämmad, nu kommer det kanske en dum fråga. Har du frågat henne varför hon känner som hon gör ? Det kan ju ligga ngt. bakom, som gör att hon reagerar på det sättet. 
    Det är väl ingen dum fråga. Vi pratar om det. Hon blir lätt generad och kan tycka att det är pinsamt om jag ser på henne, smeker henne med fingrarna. Även om hon bara är 47 år så är hon yngst i sin syskonskara. Så hennes föräldrar var lite äldre med värderingar från  en annan tid. 
  • Anonym (längtande)
    de Robespierre skrev 2010-07-22 14:18:46 följande:
    Och hur är du mot din partner mellan allt fingerpullande? Lust till sex kommer inte bara genom fullbordad teknik utan ur känslor och närhet.
    När jag skriver omtänksam så menar jag att jag är lugn, tar tid på mig, låter kvinnan få möjlighet att tändas i sin takt. Jag kan en del om massage och jag kan lyssna. Det blir ju inget "allt fingerpullande" som jag skrev. 

Jag är ingen teknisk fanatiker. Jag är över femtio år och har varit en uppmärksam elev i kärlekens och erotikens skola. 
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 14:29:54 följande:
    Det stora felet, om jag nu får säga så, är att du jämför kvinnorna, det funkar nog inte så bra. Det kan va så att din nuvarande kvinna känner det, o då låser sig totalt för henne.
    Jag förstår att det låter som att jag jämför dem, men det gör jag inte. Då skulle jag aldrig ha varit kvar i detta förhållande i fyra år. 

Men jag har blivit trött på alla stopp och då är jag verkligen inte inne på att göra saker som är "kinky" och särskilt avancerade.

I mina tidigare förhållanden har jag alltid varit trogen, men nu känner jag att jag kommer att ha sex med en annan kvinna när tillfället kommer. Vårt sexliv är så ointressant.
  • Anonym (lisen)
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 14:53:13 följande:
    När jag skriver omtänksam så menar jag att jag är lugn, tar tid på mig, låter kvinnan få möjlighet att tändas i sin takt. Jag kan en del om massage och jag kan lyssna. Det blir ju inget "allt fingerpullande" som jag skrev. 

Jag är ingen teknisk fanatiker. Jag är över femtio år och har varit en uppmärksam elev i kärlekens och erotikens skola. 
    Men hur är du utanför sänghalmen? Är du romantisk? Omtänksam? Lyssnar du på henne?
  • Anonym (längtande)

Uppdatering:
    Jag tar mina drömmar på allvar. Denna dröm var mycket stark och tog fram min längtan och lust efter sex på ett sätt som gjorde att jag inte kunde ignorera den. Jag kände ett behov av att dela denna smärtsamma längtan med någon så jag gick direkt upp ur sängen och skrev detta inlägg.

För mig är drömmens budskap tydligt: Den påminner mig om att jag inte kan fortsätta med detta förhållandet. Det handlar kanske inte bara om vårt begränsade sexliv utan om att hela förhållandet inte är givande.

Svar på tråden Längtar efter fingerpullande