Längtar efter fingerpullande
Jag längtar så vansinnigt efter att fingerpulla min kvinna. Eller någon annan kvinna. Gjorde det ofta med en äldre kvinna som jag hade en njutningsfokuserad relation med för flera år sedan.
Nu är jag tillsammans med en kvinna som sätter många stopp, hon vill inte prova så mycket nytt. Det är svårt att ens få till att jag slickar henne. Hon har mycket hämningar. Jag tänker ofta på det sex jag hade med den andra kvinnan och funderar ofta på att ringa upp henne igen. Hon är över femtio år och det är jag också och vi hade en massa bra sex. Provade på ett lekfullt sätt saker vi var nyfikna på. Hon fick sin första g-punktsorgasm med mig och det var härligt, hon sprutade en del.
I natt drömde jag att jag försökte få till fingerpullande med min nuvarande flickvän och kände min starka längtan. Kände att om hon inte är med på det så bryter jag förhållandet.
Jag är en erfaren och omtänksam älskare och jag är uppmärksam på kvinnan. För mig är en kvinna i vaginal eller g-punktsorgasm mycket kraftfull och vacker.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 15:02
Jag tar mina drömmar på allvar. Denna dröm var mycket stark och tog fram min längtan och lust efter sex på ett sätt som gjorde att jag inte kunde ignorera den. Jag kände ett behov av att dela denna smärtsamma längtan med någon så jag gick direkt upp ur sängen och skrev detta inlägg.