Inlägg från: Anonym (längtande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (längtande)

Längtar efter fingerpullande

Jag längtar så vansinnigt efter att fingerpulla min kvinna. Eller någon annan kvinna. Gjorde det ofta med en äldre kvinna som jag hade en njutningsfokuserad relation med för flera år sedan.

Nu är jag tillsammans med en kvinna som sätter många stopp, hon vill inte prova så mycket nytt. Det är svårt att ens få till att jag slickar henne. Hon har mycket hämningar. Jag tänker ofta på det sex jag hade med den andra kvinnan och funderar ofta på att ringa upp henne igen. Hon är över femtio år och det är jag också och vi hade en massa bra sex. Provade på ett lekfullt sätt saker vi var nyfikna på. Hon fick sin första g-punktsorgasm med mig och det var härligt, hon sprutade en del.

I natt drömde jag att jag försökte få till fingerpullande med min nuvarande flickvän och kände min starka längtan. Kände att om hon inte är med på det så bryter jag förhållandet. 

Jag är en erfaren och omtänksam älskare och jag är uppmärksam på kvinnan. För mig är en kvinna i vaginal eller g-punktsorgasm mycket kraftfull och vacker.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 15:02
    Jag tar mina drömmar på allvar. Denna dröm var mycket stark och tog fram min längtan och lust efter sex på ett sätt som gjorde att jag inte kunde ignorera den. Jag kände ett behov av att dela denna smärtsamma längtan med någon så jag gick direkt upp ur sängen och skrev detta inlägg.

• Svar på tråden Längtar efter fingerpullande
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 14:00:35 följande:
    Ofta kan det ge mer att bli fingerpullad än just själva samlaget. Är ju nåt man kan ta till lite närsomhelst.
    Just det, så var det ofta. Jag fingerpullade henne en eller flera gånger och så gjorde vi nåt annat. Vi var i sex och erotik och njutning ofta i flera dagar. Härligt.
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 14:15:59 följande:
    I mina öron låter det underbart, men som du skriver så är hon lite hämmad, nu kommer det kanske en dum fråga. Har du frågat henne varför hon känner som hon gör ? Det kan ju ligga ngt. bakom, som gör att hon reagerar på det sättet. 
    Det är väl ingen dum fråga. Vi pratar om det. Hon blir lätt generad och kan tycka att det är pinsamt om jag ser på henne, smeker henne med fingrarna. Även om hon bara är 47 år så är hon yngst i sin syskonskara. Så hennes föräldrar var lite äldre med värderingar från  en annan tid. 
  • Anonym (längtande)
    de Robespierre skrev 2010-07-22 14:18:46 följande:
    Och hur är du mot din partner mellan allt fingerpullande? Lust till sex kommer inte bara genom fullbordad teknik utan ur känslor och närhet.
    När jag skriver omtänksam så menar jag att jag är lugn, tar tid på mig, låter kvinnan få möjlighet att tändas i sin takt. Jag kan en del om massage och jag kan lyssna. Det blir ju inget "allt fingerpullande" som jag skrev. 

Jag är ingen teknisk fanatiker. Jag är över femtio år och har varit en uppmärksam elev i kärlekens och erotikens skola. 
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 14:29:54 följande:
    Det stora felet, om jag nu får säga så, är att du jämför kvinnorna, det funkar nog inte så bra. Det kan va så att din nuvarande kvinna känner det, o då låser sig totalt för henne.
    Jag förstår att det låter som att jag jämför dem, men det gör jag inte. Då skulle jag aldrig ha varit kvar i detta förhållande i fyra år. 

Men jag har blivit trött på alla stopp och då är jag verkligen inte inne på att göra saker som är "kinky" och särskilt avancerade.

I mina tidigare förhållanden har jag alltid varit trogen, men nu känner jag att jag kommer att ha sex med en annan kvinna när tillfället kommer. Vårt sexliv är så ointressant.
  • Anonym (längtande)

Uppdatering:
    Jag tar mina drömmar på allvar. Denna dröm var mycket stark och tog fram min längtan och lust efter sex på ett sätt som gjorde att jag inte kunde ignorera den. Jag kände ett behov av att dela denna smärtsamma längtan med någon så jag gick direkt upp ur sängen och skrev detta inlägg.

För mig är drömmens budskap tydligt: Den påminner mig om att jag inte kan fortsätta med detta förhållandet. Det handlar kanske inte bara om vårt begränsade sexliv utan om att hela förhållandet inte är givande.

• Anonym (längtande)
    Anonym (lisen) skrev 2010-07-22 15:03:48 följande:
    Men hur är du utanför sänghalmen? Är du romantisk? Omtänksam? Lyssnar du på henne?
    Ja, jag är romantisk, omtänksam och jag lyssnar väldigt bra på henne. Säger hon. 

• Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 15:13:37 följande:
    Pullandet behöver ju inte leda till samlag. Minns min förra pojkvän, han tog varje tillfälle i akt att smeka mig. Blev som en grej vi hade för oss. Välsiht upphetsande. Räcker nästan att bara tänka på det.
    Nej, precis, pullandet behöver inte leda till samlag. Inte heller att jag slickar kvinnan till orgasm behöver leda till samlag. Vara i erotiken och sensualismen. 

Jag tänker på det ibland. Onanerar till det.

Men hur är det för dig nu då? Längtar du tillbaka ibland? 
  • Anonym (längtande)
    de Robespierre skrev 2010-07-22 15:20:24 följande:
    Jag var otydlig (som vanligt). Jag menade hur funkar det allmänt mellan din nuvarande partner och dig?
    Vadå "allmänt"?

Vi har ungefär samma musik- och filmsmak, gillar samma sorts mat, har överensstämmande ideer om vad vi ska göra med vår tid tillsammans, kan prata om våra jobb och intressen med varandra, ger varandra frihet att odla egna intressen och vara med vänner.

Mina vänner uppskattar henne, jag uppskattar hennes vänner. Vi kan bråka och gräla och komma i konflikter som vi kan reda ut, vi kan be om och ge förlåtelse. Vi kan vara ett ok stöd för varandra i svåra saker som sker som dödsfall, förluster, jobbproblem, problem med barn(inga gemensamma)etc. Vi kan festa och dansa tillsammans. Vi kan jobba ihop med praktiska saker.

Så det här är väl en del av det svåra. Det är på många sätt ett mycket bra förhållande som jag kan tänka mig att ge upp för att vårt sexliv inte är tillräckligt givande. Det ligger förstås en sorg i detta. 
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 15:39:37 följande:
    Klart jag gör. Men sånt försvinner lite, man får barn och blir mamma då ändras allt på nåt sätt. Var väldigt "fri" i mitt tänkande när det kommer till sex, men har på nåt sätt ändrat min roll och blivit mer mamma och då passar det sig inte längre. 
    Vet inte om jag tror dig i att det "försvinner lite". Den kvinna jag hade det här intressanta sexlivet med var fyrabarnsmor och mormor. 

Vad menar du med att "det passar sig inte längre"? Jag vet att barn och mödraskap, liksom fadersskap, tar mycket tid och utrymme. De konkreta möjligheterna till erotik minskar men det innebär ju inte att det blivit opassande. 
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 15:46:32 följande:
    Nej det har du nog rätt i. Jag svarade bara hur det känns för mig. För mig känns det inte lämpligt längre. Jag har blivit en helt annan person när det kommer till sex sen jag blev mamma. Tråkigt för min sambo. Jag kan inte direkt sakna just den biten, för tillfället iallafall. Men jag kan lite sakna den personen jag var förut. Svårt att förklara men du kanske förstår skillnaden?

Sen hör det väl också till att jag och sambon inte har det bästa förhållandet just nu och varit väldigt nära att gå isär. Sånt påverkar ju också ens sexuella identitet. 
    Ja, jag förstår skillnaden. Den personen du var förut kommer inte tillbaka igen, men om du separerar från ett ickefungerande förhållande så kommer det att komma fram mycket som du tvingats sätta åt sidan i det förhållandet. Jag var i ett förhållande i över tio år och vi fick två barn. När jag sedan separerade från den kvinnan, för ca åtta år sedan, så fick jag en väldigt genomgripande förändringsperiod där jag återknöt kontakten med mig själv, djupare än någonsin tidigare. 

Och precis som du säger så påverkades min sexuella identitet mycket  av de sista åren i förhållandet. 

Hur länge har ni varit ihop? Har ni barn ihop? Hur länge har det varit kris? 
  • Anonym (längtande)
    de Robespierre skrev 2010-07-22 17:14:59 följande:
    Det där kan man även hitta i bra vänskapsförhållanden också. Jag saknar ord från dig om vad hon betyder för dig, att ni älskar varandra och bryr er om varandra känslomässigt också som två personer som har valt varandra för att man tycker om den andra. Visst, nu provocerar jag lite och var otydligt (igen) med vad jag menade med ordet "allmänt". Men du kanske anar vad jag far efter...
    Jo, det är nog som du säger att jag inte älskar henne längre. Jag tycker om henne men det finns inget passionerat längre. Jag var väldigt förälskad och kär och det är ju öppningen. Sedan måste det ske en fördjupning, ett öppnande på djupare nivå och då har det blivit stopp. 

Samtidigt har jag inte helt förlorat hoppet om nytändning och det händer ännu saker när vi rör varandra. Men så kommer stoppen och jag är så urless på dem.

Allt vi gjort utöver ordinärt sex har gått bra, men hon vill inte för att hon är hämmad, generad, beter sig som att någon sträng, kristen magister står och ser på oss. Jag har också varit mycket hämmad tidigare i livet och fått jobba hårt på att släppa mina hang-ups.  Vill man ha bra relationer, rikt kärleksliv och skönt sex så får man göra något åt sig själv. Ingen annan kan göra det jobbet åt dig. 
  • Anonym (längtande)
    Anonym skrev 2010-07-22 17:36:24 följande:
    Så fort jag läste rubriken tänkte jag "det måste vara en man som har skrivit det där".

Pullande är så sjukt tråkigt. Det är som att titta på färg som torkar. Finns det verkligen tjejer som gillar det på riktigt, och inte bara låtsas för att göra männen glada?
    Ja, tyvärr är den här tråden riktad till de män och kvinnor som inte tycker som du. Ha det fint.
Svar på tråden Längtar efter fingerpullande