• marsflicka

Vart kan man beställa en nalle med egen text? Doppresent tips mottages....

Hej!
    Ska på ett dop nu framöver och det är deras andra barn...funderar nu på vad jag ska ge i doppresent. Har börjat fundera på en nalle med en t-shirt med egen text. Har sett fina bilder på nallebjörnar med broderad text på en en stickad tröja men hittar ingenstans på nätet där jag kan beställa en sån.
    Har nån nåt tips på en sida där man kan beställa fina nallar till ett dop?

eller nåt annat tips på en bra doppresent?

Tack på förhand

• Svar på tråden Vart kan man beställa en nalle med egen text? Doppresent tips mottages....
  • Mommo

Vi har beställt barntavlor från en barnboksillustratör på www.studionele.se. Tuff-tuff-tuff är en jättefin tavla som har en massa söta djur som åker tåg. Vi och de som har fått tavlor har blivit jätte nöjda! Konst är ju fint att ge bort vid såna tillfällen.

• FrogSandra

Jag skulle ge bort en personlig barnbok. Där barnets namn är huvudperson i boken. Eller sång cd med barnets namn. Kommer ej ihåg hemsidan men googla fram det. Lýcka till!

• minime006

nallegram.se därifrån beställde vi en jättefin nalle med namn och dopdagens datum på.

• moonbeam01

Kolla in Filtbokstaven.se

De säljer filtbokstäver för barnrum. Man sätter själv ihop färgkombinationen och det är fraktfritt.

• KJH82
    marsflicka skrev 2010-07-22 14:28:33 följande:

Hej!
    Ska på ett dop nu framöver och det är deras andra barn...funderar nu på vad jag ska ge i doppresent. Har börjat fundera på en nalle med en t-shirt med egen text. Har sett fina bilder på nallebjörnar med broderad text på en en stickad tröja men hittar ingenstans på nätet där jag kan beställa en sån.
    Har nån nåt tips på en sida där man kan beställa fina nallar till ett dop?

eller nåt annat tips på en bra doppresent?

Tack på förhand

Hej, jag köpte en personlig barnbok från www.bokenommig.se. Det är ett bra tips, de har böcker som är från 0 år. Riktigt kul faktiskt.

Hoppas du hittar på nått!
  • Sommarfin

Tar upp tråden igen.
    Min systers dotter skall döpas i helgen och jag hittade en läcker haklapp på Soft´n Chill.
    http://606847.spreadshirt.se/haklapp-someday-A15944865/customize/color/58
    Annars är det jätte svårt att hitta rätt present. Köpte en gullig tandask för 49kr  i stan.
    Skall försöka göra en egen tavla med namn och födelsedatum mm.
    Om man tar sig i kragen vill säga.....

• Patriik

En annan bra doppresent både till barnet och föräldrarna är ju Bebisboken
    Man ger bort en presentask innehållande presentkort hos Bebisboken. Föräldrarna får ett bra verktyg för att göra en klassisk bok om först året om sin bebis.  Vill du se hur det funkar se filmen här: http://www.bebisboken.se

Svar på tråden Vart kan man beställa en nalle med egen text? Doppresent tips mottages....