Tipsa mig om en bra handdammsugare! Vilken har DU?
Jag har länge funderat på en handdammsugare, men ännu inte kommit tillskott att titta runt. Ni här har ju säkert en massa bra tips att ge så vilken ska jag köpa?
Jag har länge funderat på en handdammsugare, men ännu inte kommit tillskott att titta runt. Ni här har ju säkert en massa bra tips att ge så vilken ska jag köpa?
Puffar!!!
Köp inte Ergorapido! Fast det kanske inte räknas som handdamsugare? Det är i alla fall helt kass. Om du goolar tror jag du kan hitta en test på alla sorter.
Konsigt att den fått bäst i test av råd och rön i år. Hur ska man våga lita på tester. Såg en annan tråd på familjeliv där några inte gillade sin Electrolux. Är det så att handdammsugare generellt inte är så bra, eller finns det någon som är bra??? Har kollat in bosch och black and decker också. Någon med erfarenhet?
jag gillar min ergorapido. Men det förståss, den går inte att använda på kladdiga grejor och så måste man nog rengöra en gång i veckan ca. Jag använder min till sånt som "klottar" med veden (bark o sånt), skräp som kommer in med skorna, damm (som hittas lite nu och då) och såklart smulor o torkade matrester. Och självklart hundhår.