• Nangijala

Hemmamammor i Borås?!

Blir helt tossig snart!!
    Har en liten tjej född i mars -10 och har vart hemma med henne sen dess. Har bott i Borås i ca 2 år, pluggade tidigare till sjuksköterska här men det ligger på hyllan fram tills februari. Känner inte så många här i stan så det vore toppen att ha någon annan än lillan att prata med på dagarna :)

• Svar på tråden Hemmamammor i Borås?!
  • Hemmaföräldern

Är du hemmaförälder.... alltså inte föräldraledig utan har tänkt stanna hemma längre än 1 år med ditt barn, så titta in på hemmaforaldrar.se så hittar du andra som gjort ett aktivt val att stanna hemma längre.

• Krabbis01

Hej! Fick mitt andra barn i april (en tjej).. har även en fyraåring.. Har inte heller bott i Borås så länge, tycker också det hade varit kul med nya bekantskaper!!

• Nangijala

Ja men där ser man :) hur länge har du bott här då? Vart i Borås bor du? :) Fanns inte så mycket info på din sida.

• prutt

Hej! Här är en som klättrar på väggarna! 

• prutt
    Nangijala skrev 2010-08-13 13:34:24 följande:
    Wihoo, någon mer som jag!
    =) hur länge ska du gå hemma då? intressen?
  • Rocktroll

Är också nyinflyttad men kan tyvärr inte kalla mig hemmaförälder då dottern precis börjat 15 timmar på dagis Rynkar på näsan men hemma är jag ändå för har inget jobb att gå tillbaks till. Finns ju inte mycket att göra på dagarna direkt.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Nangijala
    prutt skrev 2010-08-13 18:49:52 följande:
    =) hur länge ska du gå hemma då? intressen?
    Ska vara hemma tills februari.. du då?
    Haha ja sånt är svårt att svara på.. men ja, umgås med vänner och familj. Film och böcker är inte fel :) Själv då?
  • Nangijala
    Rocktroll skrev 2010-08-13 18:55:10 följande:
    Är också nyinflyttad men kan tyvärr inte kalla mig hemmaförälder då dottern precis börjat 15 timmar på dagis Rynkar på näsan men hemma är jag ändå för har inget jobb att gå tillbaks till. Finns ju inte mycket att göra på dagarna direkt.
    Nej det gör ju inte det! Hur länge har du bott här?
  • Rocktroll

Vi flyttade hit i mars så knappt ett halvår. Känner inte så många här då sambon är härifrån men vi flyttade ihop direkt så har knappt spenderat någon tid i borås innan.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
Svar på tråden Hemmamammor i Borås?!