• Nangijala

Hemmamammor i Borås?!

Blir helt tossig snart!!
    Har en liten tjej född i mars -10 och har vart hemma med henne sen dess. Har bott i Borås i ca 2 år, pluggade tidigare till sjuksköterska här men det ligger på hyllan fram tills februari. Känner inte så många här i stan så det vore toppen att ha någon annan än lillan att prata med på dagarna :)

• Svar på tråden Hemmamammor i Borås?!
  • Nangijala

Ja men där ser man :) hur länge har du bott här då? Vart i Borås bor du? :) Fanns inte så mycket info på din sida.

• Nangijala
    prutt skrev 2010-08-13 18:49:52 följande:
    =) hur länge ska du gå hemma då? intressen?
    Ska vara hemma tills februari.. du då?
    Haha ja sånt är svårt att svara på.. men ja, umgås med vänner och familj. Film och böcker är inte fel :) Själv då?
  • Nangijala
    Rocktroll skrev 2010-08-13 18:55:10 följande:
    Är också nyinflyttad men kan tyvärr inte kalla mig hemmaförälder då dottern precis börjat 15 timmar på dagis Rynkar på näsan men hemma är jag ändå för har inget jobb att gå tillbaks till. Finns ju inte mycket att göra på dagarna direkt.
    Nej det gör ju inte det! Hur länge har du bott här?
  • Nangijala

Haha, ja där ser man.. tror jag kan ha sett dig påväg in till stan nån gång.. :)

• Nangijala

Haha Ja, sticker ut lite mer än en annan kanske :) Vad brukar du ha för dig på dagarna då?

• Nangijala

Låter som jag då, fast jag letar ju inte jobb.. du får komma ner och hänga med mig och Lykke nån dag då :)
    Vi går väl in till stan och möter Linus på lunchen, sen går jag in och möter honom när han slutar kl 17.. ja det är väl så det är.. Tiden mellan så sitter jag väl mest i soffan.. svårt att leka med en 6 månaders liten tjej!

Ja jag kan tänka mig det! Men du är ju inte lastgammal heller :P

• Nangijala

Ja vi gillart :) Vilda var också med på listan över favoriter!

Lykke har redan fått 2 tänder, tror en tredje är påväg men tror den dröjer lite..  Din tjej är över året va?
    Mm, gnälltjej här med, Hon fick 2 dos vaccin igår så hon är lite kinkig nu!

Ja man gör ju ingenting, gå till lekparekn är ju inget alternativ.. dyrt att springa till badhuset var och varannan dag.. Fast kommer väl sakna tiden när jag börjar plugga igen!

Vilket dagis går hon på??

• Nangijala

Ahaa,, ja det var likadant för en släkting till mig! hon åt knäckebröd med bara tandköttet :S

Okej, vad skönt att hon trivs :) haha ja jag kommer också vara galet nervös när lillan ska börja.. hade gärna gått hemma med henne längre men känner att jag vill blir klar med utbildningen och komma ur "fattigdomen" :)

• Nangijala

Ja det där med dagar och pengar är inte alltid lätt!
    Men bara Lykke (och vi) har mat och hon blöjor så får man väl vara nöjd :) Ja nästan så känns det iallafall..
    Hur gick det för Vilda idag då?

Svar på tråden Hemmamammor i Borås?!