Jag har varit otrogen flera gånger och min kille stannar ändå kvar med mig
Hejsan
Jag har ett stort problem just nu... BEHÖVER VERKLIGEN ER HJÄLP!!
Jag har varit tillsammans med min kille i 6 år och vi har bott tillsammans i 3 år.. vi har haft väldigt mycket upp och ner men vi har alltid hållt ihop trots alla problem...så på något sätt har vi otroligt starka band...vi har liksom växt ihop på något sätt...
Vi har bra sexliv men ibland så känns det som det bara är sex och ingen kärlek...saknar det romantiska, han är inte romantisk..långt ifrån.. men han har andra egenskaper som jag gillar..
Nåja! Innan vi blev tillsammans så dejtade jag en kille 5 år äldre, från Stockholm... Jag har aldrig varit så kär i en kille i hela mitt liv! Det var verkligen KÄRLEK, vi var som Romeo och Julia.. fast på riktigt! Vi hade lika starka känslor för varandra.. men avståndet gjorde DÅ att vi inte kunde börja bli tillsammans... vi var aldrig ihop...
Sedan träffade jag min nuvarande kille... Men jag har ändå hållt kontakt med han från Stockholm, låt oss kalla honom för Antonio, för han är italienare.. Skitfin och bra kille som jag aldrig kunnat släppa... Men jag blev ju sedan förälskad i killen jag har nu.. Ibland har det känts som jag varit kär i både min kille å han från Stockholm..
Han har varit i min stad flera gånger via jobbet, vi har alltid träffats och det har alltid slutat med het kärleksfull passionerat sex...som i en dramafilm typ..
När jag berättat det för min kille vad jag gjort så har han blivit vansinnig eftersom jag tidigare berättat för honom om denna killen från Sthlm att vi dejtat tidigare innan vi blev ihopa å att jag vatt jättekär i honom... Men det har alltid slutat med att min kille stannat med mig...
Min kille tillät mig för 3 år sedan att åka upp till Antonio för att JAG ville veta vem av dom som egentligen är rätt för mig... för båda har känt rätt, men på olika sätt,,,
När jag kom hem från Sthlm frågade min kille om vi hade haft sex, jag sa - ja..det blev ju så med tanke på alla känslorna för honom...
Min kille stannade kvar hos mig återligen igen... Ingen annan kille hade gjort det..
Jag vet inte ens hur han har orkat!!!!! ???... Ibland undrar jag om han varit otrogen själv... men han har alltid sagt NEJ JAG HAR ALDRIG VARIT OTROGEN..IAF INTE IRL...
han har bara sexchattat med brudar på nätet, för jag har tidigare läst massa loggar som gjort att jag mindre kunnat slappna av med min kille... han säger att han aldrig skulle kunna göra något i verkligheten...bara att det kan va eggande å sexprata på nätet...
Men han säger att jag är bästa sexigaste tjejen och att han verkligen älskar mig..inte kan va utan mig...
Ibland när jag suger av min kille å säger du har så fin kuk...så säger han " Men inte lika fin som Antonios... eller Antonio e bättre..." och så suckar han efteråt...
Jag är attraherad av båda två! FORTFARANDE samma problem sedan flera år under förhållandet... och Antonio väntar på mig, han säger att jag kan flytta in hos honom... Men min kille är livrädd att förlora mig... Jag har starka känslor för båda och jag vet fortfarande inte vem jag vill dela livet med... Jag har ju haft massa år med killen nu... nyfiken på hur det är att vara med Antonio....
Vad ska jag göra??!?!! Vill inte såra någon av dom!