Min bror hade sex med mig och vill ha det igen.
När jag var 9 år var min äldsta storebror 14. Jag har fem bröder till och vi växte upp i ett hem som var lynnigt och mörkt, med en mamma som var psykotisk och både hon och pappa misshandlade oss barn. Det var också legitimit för syskonen att slå och bestraffa varandra och som enda tjej var jag mest den som gömde mig.
Det går inte att beskriva allt men vissa saker går inte att komma undan än idag.
Min storebror var på mig sexuellt och sa att han var kär i mig, att vi älskade varandra och skulle fly osv. Det höll på några gånger och han våldtog mig aldrig, men annat hände. *mår illa* Mamma avslöjade oss och sa att jag förfört honom, att allt var mitt fel, att jag var en hora.
Idag är jag 29 och han är 34 år. Han är gift och har 3 barn och jag är sambo och har barn.
Jag har ingen kontakt med min familj, lever helt avskärmad från dem, men han tog kontakt och ville veta hur jag mådde.
Redan efter några minuter in i samtalet säger han att "Jag var så kär i dig! Visst var det underbart det vi gjorde, det är ett vackert minne inom mig."
Jag sa att det inte var ömsesidigt och han blev ledsen och besviken.
Jag har sån jävla lust att berätta för hans fru vilken gris han är och att han är beredd att vara otrogen och gör kärleksförklaringar till sin egna syster.
Förut trodde jag att allt var mitt fel, allt var skam.
Men jag vet att han är sjuk och den som driver.
Ska jag kontakta hans fru?