Gjorde jag fel???
Har en dotter som är 5 1/2 år. Hon bor varannan vecka hos mig. När hon är hos sin pappa så lämnar han ofta bort henne till farmor och farfar för han måste göra en massa kul saker med sina kompisar el. jobbet. Bokar in resor till utlandet på sin vecka och ringer och undrar om jag kan ta henne den veckan för han vill så gärna åka.
Vi hade delat upp de fyra veckor som dagis har stängt och så klart hade han räknat fel på veckor och bokat in en resa så han tyckte att jag skulle ta henne för han har redan betalat osv.
Eftersom han inte har koll på någonting så tröttnar jag till slut. Jag sa till honom att jag inte tar den veckan för jag har annat inbokat. Han blev skit sur och tyckte att jag skulle ställa upp på honom.... Han har ingen koll när skolan börjar till hösten el. vilka tider simskolan är osv.
Jag tycker att han ska ta mer ansvar och umgås med sin dotter och inte lämna bort henne så som han gör. Han borde göra mer saker med henne i stället.
Jag vill inte ställa upp och ta min dotter på hans vecka för att han ska roa sig. Det får han göra på sin barnlediga vecka.
Är jag löjlig som tycker så? Vad tycker ni?????