KNÖL i armhålan :( sambon borta och jag har ingen att prata med..
Hej alla.
När jag gick upp idag så hade jag ont i på vänster sida vid armen.. kändes lite diffust och skrattade att det känns som träningvärk och det vet ju jag och min väninna (som sovit över) att jag verkligen inte tränat..
Vi åt frukost och sedan skiljdes vi åt innan lunch.. hon sov över med sin dotter då min sambo och två av barnen är borta några dagar, så de höll mig och min dotter sällskap..
Jag var så trött efter lunch att jag la mig och vilade med min dotter och när jag gick upp hade jag fruktansvärt ont i hela armen, lite mot vänster bröst och jag kände mer tydligt att det onda begynnade sig från armhålan.. jag tittade för att se om det ev var nån finne.. men inget syns.. då börjar jag känna efter med fingrarna och trycker lärr och då känner jag en knöl! jag bara blev helt stel och ville kräkas..
Min pappa dog i cancer och min väninna dog nyligen i cancer bara 35 år gammal.. jag är jätte orolig. Haft cysta två gånger i höger bröst, men de var ofarliga.. är det någon som haft en knöl i armhålan och vad var det på dig? Mitt förnuft säger att det är säkert en körtel ssom är svullen, men är grymt orolig och kan inte koppla av.. ska ringa VC på måndag såklart.. men just nu är jag ensam och har lite ont i magen över det hela :(
Sköt om er,
C