CherrySkull skrev 2010-08-02 05:01:23 följande:
Ninnie: Okej, vilken vecka är du i?
Är också stor..har nog fått hört det ändå sen jaa jag vet inte hur tidigt! haha
Jag hoppas också på en igångsättning om det visar sej att bebis blir väldigt stor, hoppas verkligen dom tar mej och min rädsla på allvar och inte bara "pratar" bort den som dom brukar vara duktiga på att göra..
Usch förstår hur du känner dej, dock är jag inte så svullen. Men har sjukt ont i kroppen, har haft foglossning sen v 20 ungefär och det gör förbannat ont:(
Går även på extrakontroller då jag hade havandeskapdf med första, hon kom v 35.
www.ettoettblirtre.blogspot.comNu är jag i vecka 36+4. Ligger inne nu på BB för havandeskapsförgiftning.
De vill inte sätta igång mig så länge läget är stabilt, men jag verkligen ber om att få bli igångsatt.
De verkar inte riktigt förstå hur jobbigt det är just nu, de snackar bort det och säger att det bästa för bebis är att bebis är i magen...JO, det fattar väl jag med! MEN, det är INTE det bästa för mig just nu.
Kommer ju inte orka med en förlossning om det ska hålla på så här länge till.
Nu i torsdags (igår) på TUL hade min älskling växt ytterligare. Så nu väger bebisen 3800 g! För mig är det gigantiskt! Jag vill att ungen kommer ut nu!
Men jag hoppas på att få bli igångsatt snart iaf, för det är ju på gång. Är öppen En cm, har havandeskapsförgiftning och jag känner mig allmänt inte pigg.
Några till, sen så skriker jag efter att bli igångsatt!!!