• annojb

5-månaders sover endast med bröstet i munnen

kotten10 skrev 2010-07-27 15:24:27 följande:
    Tack för ditt svar! Vi envisas med nappen dagligen men hon bara spottar ut den och blir sååå arg....Glad Men men, vi får fortsätta prova...Skönt att det löste sig för dig iaf!

Någon mer somhar tips??
    tyvärr inga tips då ditt inlägg lika gärna skulle kunna vara skrivet av mig... ;O)

Vår dotter kan numera också bara somna (o sova längre stunder) med bröstet i munnen. Självklart inser man ju att det är snutteri hon är ute efter men det hjälper föga när hon verkligen vägrar napp, tumme eller snutte (hon är snart 7 mån och tro mig, vi har verkligen försökt men även hon blir galen av vrede när vi stoppar in napp i munnen på henne!).

Vet hur jobbbigt du har det då vi upplever exakt detsamma! Du är med andra ord inte ensam!!
    usch, blir tårögd av att läsa att du saknar egentid! Känner så med dig!

styrkekram till dig o vi får helt enkelt hoppas på att vi finner ett sätt som kan fungera snaaart!!
  • annojb
    kotten10 skrev 2010-07-30 16:48:55 följande:
    Hej!
    Åh vad skönt att läsa ditt svar! Att veta att man inte är ensam om detta...känns ibland som om "alla" andra har "mönsterbebisar" som sover heeeela nätterna igenom från 2 veckors ålder Cool

Hör gärna av dig igen om hur det går och om du hittar någon lösning som fungerar bra för er (och det snaaaart hoppas jag!!)

Stooor stärkande kram till dig!!
    Kotten! Läs mitt svar i "min" tråd!
    kanske kanske kan vi få sova snart och inte minst - få lite egentid! :O)
    kramar!
Svar på tråden 5-månaders sover endast med bröstet i munnen