IngentingAlls skrev 2010-08-11 14:23:16 följande:
Jag ska be min sambo massera lite. Har en väldigt dålig vecka så jag är inte allt för pigg på att gå ur lägenheten så han får agera massör för tillfället ialla fall. Men sen blir det nog att beställa en tid för massage. Tack för tipset!
Ja det verkar synnerligt långdraget. Har aldrig haft det såhär innan så man har ju inget att jämföra med heller.. Men jag tryckutjämnar för fullt. Inatt så kändes det faktiskt som att det släppte lite och idag är locket inte lika "tryckande" Man kan ju verkligen hoppas att det är på bättringsvägen! Jag har funderat lite. Rinner vätskan ut eller absorberas den? För om den rinner ut borde den ju komma ut i svalg eller näsan?
Ewa74 skrev 2010-08-11 08:38:05 följande:
Hej igen! Det varierar vilket öra det känns mest i, ibland det högra, ibland det vänstra. Jag tryckutjämnar också hela tiden. Vad skönt att det inte är nåt farligt! Min förkylning är nu på bättringsvägen också. SÅ seeeeegt att vara förkyld så himla länge! Jag tränar ganska mycket i vanliga fall också, men har inte kunnat göra det ordenligt på ett tag nu.
Tränar du i vanliga fall? hur gör du i så fall just nu?
Man ska aldrig träna hårt när man har en infektion i kroppen. Men du kan ta promenader el liknande. Själv kan jag inte röra mig så mycket eftersom jag blir yr. Det känns som att det svajar hela tiden när man rör på sig. Så man saknar verkligen att få röra på sig lite.
Jag vet inte om den rinner ut eller absorberas faktiskt... Men om den rinner ut så gör den det via trumhinnan, annars genom näsan skulle jag tro...
Men du, vad sa läkaren om yrseln? Du KAN ju ha fått något skit på balansorganet, virus eller så, du borde egentligen söka för det.