Relations problem - RÅD SÖKES
Försök prata med henne, bjud ut henne på middag och berätta hur mycket hon betyder för dig och att du älskar henne. Och säg att förhållande kan inte fungera utan tillit och du vill verkligen vara med henne, men om hon inte inser hur jobbigt och påfrestande detta kan vara för dig så är hon lite självisk.
Hon kan heller inte ta alla killar under ett streck! Jag själv har varit ihop med en kille som jag misstänker var otrogen mot mig då han var som han var.. Och i början av mitt nya förhållande så mådde jag dåligt över det gamla förhållandet, och det blev att jag var otrogen 1månad efter jag hade blivit tsm med min nya kille...
Mådde skit och var riktigt ledsen!! Som tur var så förlät han mig och vi har varit ihop i över 4år, och ingen utav oss har någonsin sårat varandra på det sättet eller på något annat sätt. Vi gifte oss även i december. :)
Om jag inte hade kunnat prata med min make som jag kan så hade det nog inte funkat mellan oss... Man måste alltså kunna prata med varandra. Bägge två i ett förhållande måste trivas, både ge och ta liksom..
Försök som sagt prata med henne lugnt och få henne förstå.