• studentbruttan29

Ser din partner snyggast ut påklädd eller avklädd?

Jag tycker själv jag ser snyggast ut påklädd för jag kan lättare framhäva vissa drag men min partner tycker jag ser snyggast ut naken.

Min partner ser dock finast ut när han är påklädd (fast han är såklart superfin naken också).  :)))
    Min förra kille såg bäst ut halvnaken, med bar överkropp och iförd jeans. Superhot!!

Vad tycker ni själva? Motivera gärna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-27 14:20
    Oj, trodde det skulle vara ett mellanslag mellan raderna. =-)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ser din partner snyggast ut påklädd eller avklädd?
  • Stårschan

Påklädd. Överlag tycker jag att nakna manskroppar ser rätt löjliga ut, men min man hör till det fåtal som jag tycker är snygg även utan kläder. Trots det är han ännu läckrare när han är påklädd.

Utan tvivel är man inte klok - Tage Danielsson
  • Grizelda

Påklädd. Min man har inga defekter, men det är något med manskroppen som gör den väldigt komisk. En naken svensson-karl med ojämn solbränna, strumpbett och den lille snoppen som tittar fram ur ett fågelbo. Fniss Drömmer. Till och med en välväxt yngling måste åtminstone ha ett par badshorts på sig för att jag ska kunna uppfatta honom som sexig.

• Badabing

Tror de flesta ser bäst ut påklädda. Om man inte är grymt vältränad, nyrakad och välformad. Min tjej ser bäst ut uppklädd.  Vardagskläder..nja. Naken. nja. Men uppklädd

• Lenita

Min sambo är superläcker påklädd, gärna i skjorta eller t-shirt. Avklädd ser man ölmagen hans lite, och den är inte lika sexig... Men jag klagar inte! :)

Svar på tråden Ser din partner snyggast ut påklädd eller avklädd?