• lisa200

Blivande singel mamma i sthlm söker nya mamma vänner. :)

Hej!

jag bor i stockholm och jag söker nya mamma vänner. :)
    Jag blev med barn efter en kort sommar romans i sydamerika.

Jag har vänner men inga som har barn och jag vill väldigt gärna komma i kontakt med andra mammor för att prata, lyssna, fika, bli vänner, vara mamma lediga och leka med barnen tillsammans osv.

Finns det någon där ute så hör gärna av dig!

/Lisa

• Svar på tråden Blivande singel mamma i sthlm söker nya mamma vänner. :)
  • annizzen83

Hej!

Jag e en tjej på 27 år i december... bor i norra Sthlm.  Jag ska ha barn om två månader. 

Hur gammal är du? vilken månad är du i?

Starkt av dig om du nu e blivande ensamstående mamma..

hör gärna av dig..

Kram Annie

• svealo

Hej! jag heter Sophia och bor också i Stockholm. Är gravid i vecka 18 och skulle behöva en vän som är i samma situation att dela tankar med :) Blev medlem idag så har inte laddat upp bilder på mig.

Vore trevligt med tjejer i samma situation som sagt :)

Kram Sophia 

• klio

Hej!

Jag bor i Sthlm och blir mamma om ca 1 månad =)
    Är ensamstående och kommer oxå vilja ha ngn att promenera med osv!
    Är 31 år och väntar mitt 1a barn.

• Lindha82

Hej på er!
    Kommer också bli ensam, har 2 veckor kvar till födsel så är oroad nervös men samtidigt glad. Träffas gärna med er i liknande situation och att delar tankar med och umgås. Bor i södra stockholm. Det är mitt första barn.

• Sabina b

Hej på er,
    Jag är en tjej på 20 är i november och är i v 15.
    Har precis flyttat hit till stockholm och känner ingen, så man typ klättrar på väggarna här hemma.
    Hoppas på att man kanske kan hitta på något och ta en fika .=)
    Många kramar sabina

• Tricia

Oj många blivande singelmammor .. Jag har redan singelmamma med två barn, En som på snart 4 och en dotter på snart 2. Plus en hund och en katt. Bor i Åkersberga norr om city,

• Lindha82

hej på er allihop börjar bli ett gäng här nu iaf:) Hoppas ni alla mår bra, jag har BF på Måndag men börja känna starkt redan nu får se hon kanske kommer tidigare:) m1:a barnet så det känns spännande, blandat med lite skräck inför förlossningen

• Dais

Hej! Är ensam med en lille på 6v. Bor i Gullmarsplan!

• Ana24

Hej! jag är oxå ensamstående jag är 26 och min dotter är 2 år vi har precis flyttat hem från Oslo.. har mellan landat hos mina föräldrar i Norrtälje men vill bo i Stockholm :) skit kul att se att det va en del i samma ålder! hör av er! :)

• Ana24
    Lindha82 skrev 2010-07-28 16:21:24 följande:
    Hej på er!
    Kommer också bli ensam, har 2 veckor kvar till födsel så är oroad nervös men samtidigt glad. Träffas gärna med er i liknande situation och att delar tankar med och umgås. Bor i södra stockholm. Det är mitt första barn.
    hej.. otroligt starkt av dig förstår att du är nervös men det fixar du! lycka till! :)
Svar på tråden Blivande singel mamma i sthlm söker nya mamma vänner. :)