Inlägg från: Written Fiction |Visa alla inlägg
  • Written Fiction

Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?

Jag skulle vara så fräck och fråga hur mycket pengar hon fick för det ;) Skulle inte känna mig obekväm, inte ändra syn på henne och absolut inte bry mig mer än ställa nyfikna frågor..

Såvida hon inte själv känner obehag av det förstås. Vore respektlöst att älta något en kollega mår dåligt över.

• Written Fiction
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:38:06 följande:
    Jag har själv jobbat med porr och jag blir mörkrädd av många här inne som skulle döma mig efter det.

När jag började mitt nya jobb på en industri så var där en man som även han jobbat med porr och det var helt okej alla avgudade honom, Men ve och skam när det kröp fram att jag varit i branshen så var jag en liten slinka!

Välkommen tll 2010 där vissa kvinnor älskar sex och inte skäms för det, Porr i Sverige är inget kvinnoförtryckande, Vi gillar det. Inom porrbranshen blir kvinnor behandlade som prinsessoe och där finns ALLA slags kvinnor. Allt från såna som jag nyutexaminerade och nyfikna till banktanter på 50+.
    Och så kommer min fräcka fråga: Tjänar man bra på det? ;)
  • Written Fiction

räknas hemmagjorda porrfilmer som råkat läcka ut på nätet också?
    Jag menar... Det är inte ovanligt att par gör lite action framför kameran....

• Written Fiction
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:42:47 följande:
    Haha :)
    Ja det gör man :P
    Förena nytta med nöje med andra ord. Tja why not? Pleasure pays out!
  • Written Fiction
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:46:41 följande:
    Älskar att dom "råkat" läcka ut haha :P
    Ja vad ska man annars skylla på? :)
  • Written Fiction
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:48:20 följande:
    Haha nej helt klart :)
    Fast där ligger det nog mycket förlorad inkomst. Folk får helt enkelt börja ta betalt för sina "ojsan hoppsan" filmer...
  • Written Fiction
    susannemalmö skrev 2010-07-30 16:01:04 följande:
    Nä, jag vet ju inte vad du har gjort och är inte intresserad av att sätta en ettikett på dig eller någon annan bara för att döma.

Men att ha sex framför en kamera och få betalt är väl att få sex för pengar? Sen vill väl de flesta inte se sig själva som prostituerade och jag förstår om det är en vanlig syn på saken i porrbranchen.

Men som sagt, jag blir ledsen när jag hör om folk som säljer sex, oavsett om det är framför en kamera eller i en bil i en mörk gränd.
    Jag skulle vilja separera på prostituerad och porrskådis såhär:

En prostituerad får betalt av mannen som vill sätta på henne
    En porrfilmskådis har sex med en annan porrskådis men denne har inte köpt hennes tjänster. Det har bolaget gjort. (ja om nu inte det är uppdragsgivaren som medverkar :) Bägge får betalt iaf.

Men ja, detta är en tolkningsfråga som man kan vrida runt så otroligt många gånger tills det hela blir en stor knut
  • Written Fiction
    Written Fiction skrev 2010-07-30 16:14:12 följande:
    Jag skulle vilja separera på prostituerad och porrskådis såhär:

En prostituerad får betalt av mannen som vill sätta på henne
    En porrfilmskådis har sex med en annan porrskådis men denne har inte köpt hennes tjänster. Det har bolaget gjort. (ja om nu inte det är uppdragsgivaren som medverkar :) Bägge får betalt iaf.

Men ja, detta är en tolkningsfråga som man kan vrida runt så otroligt många gånger tills det hela blir en stor knut
    uhh nu får jag slå mig själv. finns kvinnor som köper sex också. AJA BAJA MIG!
  • Written Fiction
    susannemalmö skrev 2010-07-30 16:20:14 följande:
    Fast båda får väl pengar för sexuella tjänster?
    Är det viktigt att skilja på folk som säljer sex på bordeller(där de finns) och folk som säljer sex på gatan?

Jag tycker inte att någon av dem är en sämre människa än någon annan och förstår därför inte behovet av att skilja på dem i den här frågan.
    Mjo ja, jo.. Som sagt, man kan vrida fram och tillbaka på resonemanget.
    Handlar nog mycket om att prostituerad, hora, fnask etc  är något "smutsigt" medans porrfilmindustrin inte alls är lika smutsig.

ÄR nog ute på hal is och jag tycker inte heller att den ena är sämre än den andra. Men jag gillar ju också porr....
Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?