• Nafi83

RUL i Helsingborg

Vi ska på ett andra RUL till henne på tisdag (3:e). Jag ska försöka komma ihåg att skriva vad jag tyckte efteråt! Generellt har jag bara hört positiva saker om alla i Helsingborg, förutom en som heter Ewy, som tydligen ska vara hemsk. 

• Nafi83

Min barnmorska känner väl till denna Ewy och hon har sagt att INGEN av hennes patienter har varit nöjda när de varit hos Ewy. Vissa har till och med gått gråtandes därifrån. Tydligen ska hon vara oerhört kompetent så det är väl därför hon får vara kvar. Hon ska ha fått tillsägelser med det har uppenbarligen inte hjälpt. 

• Nafi83

Cecilia var kanon. Lite för mjuk för min smak (jag har lite svårt för när det blir alltför puttinuttigt) men hon var duktig på det hon gjorde och förklarade bra. Lugn och sansad så du, TS, kan vara lugn. :) Ett tips till er som ska på RUL så småningom är att ringa och byta BM om ni får en kallelse till Ewy. När vi fick tid första gången fick vi till Ewy och då ringde jag (efter att ha blivit varnad för henne) och sa att jag ville komma till någon annan. Receptionisten ifrågasatte inte alls utan gav mig bara en annan tid.  

Svar på tråden RUL i Helsingborg