• Anonym

Webbkontakt med andra tjejer.

Min man är med i facebook. Han skriver mycket och är väldigt aktiv där. Chattar ofta med olika tjejer. Har en som han skriver till extra mycket. Hon skriver rätt flitigt också till honom. Såg ett av hennes privata meddelanden härom dagen. Där stod många gulliga ord till honom. Kändes som ett slag i ansiktet för mig. Har varit jätte ledsen sen dess. Tycker ni att det är fel att jag reagerar på att han skriver till tjejer?

• Svar på tråden Webbkontakt med andra tjejer.
  • Michaeala

Jag tycker du har rätt i din reaktion. Iaf om det inte är hans irl vänner han pratar med, utan att han aktivt söker upp "främlingar" på internet. Kan ju iaf ha ett snack om saken? Hur ställer ni er till att skaffa nya bekantskaper av motsatta könet i er relation? Gör du samma sak?

• Anonym

Det är gamla tjejkompisar han skriver till. Jag har också killkompisar på Facebook men skulle aldrig få för mig att skriva personliga meddelanden till dom. Det är ju en sak och kolla läget.

• Michaeala

jaha ok ja jag vet inte,, alla förhållanden har ju olika regler,, han kanske inte vet att det inte är ok för dig? ÄR det ok för dig?

• Anonym

Sätt han på plats och ryt till på han. Jag själv hade aldrig låtit min sambo göra så mot mig.
    Frågan är om han söker något annat som ni inte har i eran relation?? Vad vet jag men tydigen
    borde han veta det! Ta inte detta beteende från din man utan säg till>! 

• Mullepop

jag hade pratat med min man om det och sagt var jag tycker gränsen går... att det inte är ok.

• Cornellia

Jag skulle inte ha nått problem med det.

Men det spelar ingen roll vad random girls på FL tycker är okej. Det är NI som måste komma fram till vad som är okej i ert förhållande.

Svar på tråden Webbkontakt med andra tjejer.