• Anemia

Geocaching!

jag har hållt på förut, och saknar det, så skoj! Men har ingen gps...

• Anemia

Där sa du något! Jag har ju en iphone, och de har ju det mesta! Ska kolla upp det! Vad är Live Geocache då? Det är nog en 4-5 år sen jag tog en chache

• Anemia

jag ska kolla det i morgon! Tror jag har en användare på geocahings sidan.. men det var länge sen. annars får jag göra en ny, Blev ju lite sugen nu!

• Anemia
    Tokfrjant skrev 2010-07-30 23:32:20 följande:

Hoppas du kommer på ditt användarnamn så du kan fortsätta på det du redan hittat

Tycker du ska börja leta igen, det är ju så kul! ^^

ja fast jag är ju grymt otymplig just nu, men sen, ut med bebben i vagnen är ju kanon smygmotion, man märker ju int av att man rör sig!
  • Anemia

min användare finns inte kvar.. så jag gör en ny..- har ju till och med varit med om att lagt ut en chatche där jag bodde förut!

• Anemia

jag kommer knappt ihåg, men jag har gjort en ny! Och fått med gubben på det hela, vi ska ut och leta i morgon!
    Har hittat en catch redan, ligger en ca 70 meter från porten! Tyvärr mugglad...

• Anemia

nu är Iphonen laddad, äppelbitar packade till lilla damen, mamma har satt på sig folglossningsbältet- nu drar vi ut på skattjakt!

• Anemia

ja visst är det lite tokigt.. men bra att komma ut sen när nya bebben är levererad! I morgon ska vi till Nyköping och träffa släkten, vi ska ta lite skattjakt på vägen tänkte vi!

• Anemia

Våran tjej blir två i september så vi får samma ålderspann som ni!
    Det blir till att packa bebis/bebisar i vagn och sen ta sig fram bäst man kan!

• Anemia

Har suttit och kollat runt lite nu, vi ska träffa släkten kl 15, men som det ser ut nu kommer vi åka tidigare och  leta i nyköping. ska bli skoj!

Maken har efter att ha kollat efter två cacher (funnit en, ena var mugglad tyvärr) börjat göra planer var han ska lägga ut sina! Och han är egentligen ingen frilufsmänniska alls, så det här är ju perfekt sätt att få ut honnom!

• Anemia

jag har ju precis börjat om, och lurat in maken i träsket. Vi hör med våra Iphones. Finns en riktigt bra app som iof kostar 75 kr som vi kör med. Men det blir ju dyrt, så vi kollar upp på vanligt karta först, sista bitenfår vi dock surfa via nätet. Men vi har sagt att vi ska köpa en vanlig gps. Nuförtiden finns det ju en hel del som inte är så dyra!

Maken försökte smyga iväg själv i morse för att ta en cacht (han har blivit helt tagen!!) men de fick avbryta, det låg en enormt fet och aggresiv huggorm framför dom som inte ville flytta sig! Hua! Jag är iof inte rädd för ormar, men huggorm och en 20 månaders som är helvild är ingen höjdare...

• Anemia

Har tagit två microgc idag! maken har dock märkt att jag är bättre på att nosa upp dem när vi är i närheten!
    Tror jag köper en riktig gps till honnom när han fyller år!

• Anemia

Häftigt värre med en nano! Svårhittade?!

Och den andra, ja den måste du ju absolut ta någon gång.. stege en mörk natt?

• Anemia

Jag heter Märit. Hade ju ett annat nick tidigare men glömt det och har inte kvar den mailadressen, Har inte tagit så många ännu (otymplig som få ju!!) men snart så! Dessutom är det klart nu, maken får en GPS i födelsedagspresent, sen kör vi på!

• Anemia

En lycklig make fick en garmin Oregon 450 igår på sin födelsedag! Blir lite pausande i letandet för mig ett tag nu, för idag är det leverans av Lillebror!

Svar på tråden Geocaching!