• Furie

Cuckold?

Det finns absolut många som tänder på detta, så anta inte direkt att han "ljuger" eller bara säger det för att verka frisinnad. Det är däremot alltid bra att gå lugnt fram hur mycket man än gillar något i tanken. Du kanske kan hångla med någon ute på krogen till att börja med? Han kan ju kolla på på avstånd om inget annat. Gillar ni båda det så kom på en lämplig kandidat och fantisera gemensamt runt just honom och dig. 

• Furie

Beror på hur man ser de tom jag testat el inte. Inte samma situation som TS beskriver, min pv tänder inte just på att bara titta, han vill delta, så blir ju mest på det sättet - trekant alltså. Eller så är jag med andra utan pvn helt och hållet.

• Furie
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-01 11:34:09 följande:
    Låter definitivt som något jag skulle vilja göra. Svårt är det bara, för att rädslan infinner sig och man tänker att det man tänker är något sjukt och onormalt....

Jag vill ju inte bli dömd för att jag har sån stor sexlust. Min man har långt ifrån det. Men nu när jag börjat ha telefonsex så har det tänt honom något så otroligt så att vi en dag häromdagen hade sex 4 ggr! Det är rekord i vårt förhållande och vi har ändå varit ihop i fem år, vi hade liksom inte sex såhär mycket ens i början av förhållandet när det är så puttinuttigt och nytt.

Sen är jag ju sån att jag alltid varit såhär. Har aldrig haft den höga sexualdriften och mitt självförtroende höjs till skyarna av att jag sysslar med något sånt här där jag känner mig åtråvärd av två män. Så jag vill nog aldrig släppa det från mitt liv.
    Den rädslan och skammen finns nog där för de flesta i början, men det är inget sjukt i att ha stor sexlust. Inte heller att tända på saker som inte är "normalt" i detta sammanhanget. Jag var väldigt rädd att bli dömd i början, men ju mer jag gör desto mer vet jag att jag lever mitt liv (sexliv) som jag vill och inte som andra vill. 

Det är befriande att tillåta sig att ge efter för sina fantasier  
Svar på tråden Cuckold?