• Hbg77

Cuckold?

vi har samma tankebanor, vore kul att prata mer med dig... =)

Anonym (Slut) skrev 2010-07-31 21:08:10 följande:
    Måste tillägga att för 2 år sen så var jag otrogen via cybersex då, och sa det direkt. Han förlät mig men senare kom det fram att han tände på det och det var därför han förlät mig. Han blir väldigt kåt när jag berättar om vad jag gör. Men att ha sex irl med någon annan kanske är något helt annat... det är just det man är orolig för.
  • Hbg77
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-17 20:27:24 följande:
    Tack så hemskt mycket för alla era svar.
    Vi har lagt tankarna lite på is, haft andra tråkiga saker att tänka på istället :( men vi kommer absolut ta upp det i framtiden igen och se om det är något vi båda vill, vilket jag tror. Jag vill ha min man inkluderad och han vill vara inkluderad, så vi kommer nog köra på det isåfall. Däremot bryr han sig inte om jag har telefonsex eller cybersex utan honom, bara vetskapen om att jag "slynat" mig är det som är tändande.
    hehe... hur är det med camsex då? ;)
  • Hbg77
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-21 21:11:16 följande:
    Hm, jo det går väl an.  Men det är liksom inte det cuckoldförhållandet går ut på.

Själva grejen är att jag vill träffa en man jag känner, jag har en i åtanke. En som driver mig till absolut vansinnig kåthet.  Tanken är att vi ska ses i framtiden när det känns rätt, och jag ska bli behandlad som en liten slyna. Det gör mig så tänd och det är bara tanken av att bli behandlad som ett luder som gör mig galen. Jag har inte alls dåligt självförtoende eller så, tvärtom, detta ger mig mer självförtroende.
    Min man har inte så bra självförtroende och är rädd, han vet dock inte för vad, vet inte hur jag ska övertala honom, det låter bra just nu säger han men han vet ju inte hur han ska känna i framtiden.
    jag kan nog behndla dig som en slyna över camen om du vill det... i väntan på bättre tider om inte annat... ;)
Svar på tråden Cuckold?