• Janice01

Cuckold?

Gör det inte! Det är många som säger att dom vill att killen/tjejen gör det och sedan aldrig kan komma över det...

Skulle han i så fall fixa fram en kille eller skull du skaffa dej en kk? Vill han vara med när ni har sex i så fall?

Har du fortfarande cybersex med andra killar?

• Janice01
    Snarlik skrev 2010-08-17 12:29:49 följande:
    Väldigt sexigt! Jag tänder stenmycket på tanken att se eller veta att min fru ha sex med andra män. Hon har även ett par gånger låtit massörer smeka henne på bröst och kön och tom slicka, och jag har gått igång till 1000% på det. Även cybersex höll hon på med för några år sedan.
    Sen är jag gärna med i samma rum och säng och kör en trekant också i och för sig.

Det viktiga är ju att jag är inkluderad helt och hållet och inte det är att hon går iväg utan att berätta varken innan eller efter utan tar upp ett "riktigt" förhållande med en annan man/andra män.
    Jag tror visst att det är helt möjligt att ha ett bra sexigt förhållande och ha sex med andra än sin partner.
    Det kräver frihet från svartsjuka, men som Sting sjöng: "If you love somebody - set them free!".
    Sitter du där brevid och runkar då?
  • Janice01
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-29 00:41:04 följande:
    Har redan öppnat pandoras box. Han har så kasst självförtoende och tror att jag snackar snuttigt med den här killen. åååååååååh pallar ju inte!

Såhär är hur jag vill ha det (och detta har jag sagt klart och tydligt för sambon), Jag vill träffa en annan man för sex och enbart sex, under den tiden jag träffar denna man vill jag bli sexuellt utnyttjad och användas som en liten sexslav. Jag är inte ute efter att få orgasm utan bara ge orgasmer och "hora" mig, det är det enda som jag skulle träffa en annan man för. Sambon får ju allt detta och lite till, jag gillar att vara undergiven slav och ger hellre än att få.
    Varför vill du inte ha några orgasmer då när du träffar en kk?
    Onanerar du efter eller vadå?
Svar på tråden Cuckold?