Inlägg från: Anonym (EvaHotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EvaHotwife)

Cuckold?

Add3 skrev 2010-12-04 02:35:39 följande:
    Hmm, om du läser lite så ser du att det inte alls gick som tänkt ens innan de 'kom till'. Mannen flippade position och avskyr nu idén..

Jag är inte undergiven på ngt sätt, men skulle ändå tända på tanken att min sambo knullade / webbcammade med ngn annan. Jag har även en kompis som på fyllan berättade att han brukar fantisera om att jag sätter på hans fru framför honom....finns nog såna tankar lite var stans, men att omsätta dem är en annan sak.
    Synd att HAN flippad eur, hade varit så intressant att följa.
    Själv älskar jag rollspela med min man att en annan man  knullar mig samtidigt som min man ser på,  vi kan prata om sex och våra fantasier....IRL...nja inte så långt har vi tänkt oss....ännu....

Nån annan här med erfarenhet av Cuckold så tråden kan tas upp igen...nyfiken.....

VIll gärna höra vad det är hos er män som tänder er.....
  • Anonym (EvaHotwife)
    Anonym skrev 2010-12-27 15:14:36 följande:
    Jag tror att det är bäst att låta det förbli en fantasi. Ni kan inte förutse hur ni kommer att reagera.
    Sexlivet kanske förstörs helt? Det kan bli svartsjuka som är så svår att det är omöjligt att fortsätta er relation.
    Tycker ni båda att det är värt att riskera förhållandet så är det väl bara att köra på.
    Jo det blir nog så oxå, när vi båda fått orgasm o kommit tillbaka till "verkligheten" så känner vi att det var en härlig fantasi att prata om, iallafall jag, hoppas o tror min man oxå känner det.
  • Anonym (EvaHotwife)
    Anonym skrev 2010-12-27 15:14:36 följande:
    Anonym (EvaHotwife) skrev 2010-12-27 11:56:37 följande:
    Synd att HAN flippad eur, hade varit så intressant att följa.
    Själv älskar jag rollspela med min man att en annan man  knullar mig samtidigt som min man ser på,  vi kan prata om sex och våra fantasier....IRL...nja inte så långt har vi tänkt oss....ännu....

Nån annan här med erfarenhet av Cuckold så tråden kan tas upp igen...nyfiken.....

VIll gärna höra vad det är hos er män som tänder er.....
    Jag tror att det är bäst att låta det förbli en fantasi. Ni kan inte förutse hur ni kommer att reagera.
    Sexlivet kanske förstörs helt? Det kan bli svartsjuka som är så svår att det är omöjligt att fortsätta er relation.
    Tycker ni båda att det är värt att riskera förhållandet så är det väl bara att köra på.
    Jo det blir nog så oxå, när vi båda fått orgasm o kommit tillbaka till "verkligheten" så känner vi att det var en härlig fantasi att prata om, iallafall jag, hoppas o tror min man oxå känner det.
  • Anonym (EvaHotwife)
    Man64y skrev 2010-12-02 23:48:55 följande:
    Efer jag blev singel så har jag och några vänner ordnat träffar för bla cuckold par, det viktiga är att ni är överens. Hur komem rdin man känna när det gått för honom, tex om ha ser på när du har sex, blir kåt och kan inte låta bli att runka, det går för honon och du fortfarande njuter av sex med okända män framför honom, gillar han det då oxå....om svaret är ja   try it.....
    Hur går dom träffarna till ;), nyfiken,m och vilka är det som ni träffar??
Svar på tråden Cuckold?