• kire

Cuckold?

Kolla in hotwife.se vilket är en nystartad site av någon med samma intresse som er, fick en inbjudan dit för ett tag sen, inte så aktivt än men lite hittar du där. För övrigt - låter som om ni har en stabil relation och att ni båda har fantasier på temat så det kan bara sluta på ett sätt - bra.

Har själv en hel del erfarenhet från andra sidan, d.v.s. som älskare eller "extra man" och jag vill nog påstå att utifrån mina erfarenheter så brukar relationen mellan äkta paret i en sådan här typ av relation ofta vara bättre än genomsnittet. Jag gissar att innan man kommer så långt att man förverkligar såna här fantasier så har man oftast en stark och stabil relation i botten.

Go for it är mitt råd...

• kire
    Har träffat många par som älskare/bull/extra man på cuckoldtemat. Både par som velat testa lite försiktigt men även där temat varit rätt avancerat. 

Nästan alltid är ett av grundkraven att mannen man söker ska vara välutrustad, xl. En annan aspekt som kanske inte är så uppenbara i början handlar mer om relationen extra man/par.

Mitt råd är att den extraman man söker måste fatta vad temat verkligen innebär, inga problem få en kö med män som vill "knulla frun" men den ni träffar måste fatta att det är så mycket mer än så. Ska det bli bra måste mannen ni träffar utgå från att ni är ett par, relationen är med både kvinnan och mannen och båda aspekterna måste han förstå och hantera.
Svar på tråden Cuckold?