• Anonym

Cuckold?

Afrowife skrev 2010-08-09 15:55:16 följande:
    Jag vill se min fru ha sex med andra män. Jag har introducerat idén, vi har använt fantasin som rollspel när vi haft sex men sen tar det stopp. Det är väldigt svårt att omsätta i verklighet verkar det som. Min fru blir otroligt kåt och upphetsad av fantasin och när vi rollspelar går det för henne direkt :) Ändå är hon tveksam att ta nästa steg. Hon vill inte ens nätsexa med andra män. En sak hon tände mycket på var att berätta för mig om sina tidigare älskare.

Någon som har erfarenhet och tips om hur man kan komma vidare? Jag har inte lust att tjata utan skulle vilja att det kommer från min fru. 
    Du får göra som jag. Jag kontaktade en gammal arbetskamrat och bestämde en plats i skärgården där vi brukade vara och ha sex. Han skulle bara komma och låtsas överraska oss. Jag hade berättat när det var bäst och komma. Ingen av oss hörde när han smög fram och satte sig och kikade. När min fru ryckte till så visste jag han var där, han sa bara, det där såg riktigt skönt ut fortsätt gärna. Vi försökte men det fungerade inte. Men när vi talar om det så här i efterhand så blir hon väldigt tänd. Så det blir nog ett nytt försök.
  • Anonym
    Add3 skrev 2010-12-27 14:47:06 följande:
    Hahaha, du får ju inte lägga bilden inom MITT citat...
    Ditt äckel! hahaha....
  • Anonym
    Anonym (EvaHotwife) skrev 2010-12-27 11:56:37 följande:
    Synd att HAN flippad eur, hade varit så intressant att följa.
    Själv älskar jag rollspela med min man att en annan man  knullar mig samtidigt som min man ser på,  vi kan prata om sex och våra fantasier....IRL...nja inte så långt har vi tänkt oss....ännu....

Nån annan här med erfarenhet av Cuckold så tråden kan tas upp igen...nyfiken.....

VIll gärna höra vad det är hos er män som tänder er.....
    Jag tror att det är bäst att låta det förbli en fantasi. Ni kan inte förutse hur ni kommer att reagera.
    Sexlivet kanske förstörs helt? Det kan bli svartsjuka som är så svår att det är omöjligt att fortsätta er relation.
    Tycker ni båda att det är värt att riskera förhållandet så är det väl bara att köra på.
  • Anonym

Det verkar mer som att du är förälskad i en annan man! Nu vill du knulla med honom och få din mans medgivande! Han vill inte det. Din man är vid sunda vätskor! Du borde ta en kall dusch och tänka över vad du håller på med!

• Anonym

Vi är ett par som också blivit medlemmar på hotwife.se , det kanske inte är lika aktivt där som här. Men de flesta medlemmarna verkar i alla fall seriösa och erfarna inom ämnet.

Vet inte vad andra tror, men jag tror hotwife.se är rätt forum för oss, bättre än bc och familjeliv när man vill specifiera sig på cuckolding.

• Anonym

Jag och min fru träffar andra män ganska ofta. Vårt sexliv även på egen hand har också fått en rejäl boost sen vi började med det. Hon njuter både av uppmärksamheten hon får och långa härliga sexkvällar. Hon var lite tveksam i början men nu är det hon som tar initiativet till träffar oftast. Vi har inga problem med svartsjuka. Tvärtom. Hon är jätteglad över att få njuta gränslöst tillsammans med mig. Men ta det nätt i början. Svartsjuka kan dyka upp om ni aldrig provat förr. Vissa män ka reagera oväntat. Är du osäker på honom så gå inte hela vägen de första gångerna. Stanna vid grovhångel petting och se hur han reagerar. Tror ni kommer ha en härlig resa. Särskilt du. ;)

• Anonym
    Evablonde skrev 2013-03-05 07:18:10 följande:
    Ser här på  FM några inlägg om hur män vill se sina fruar knullas av andra, och kvinnor som vill bli knullade framför sina män.
    Den tanken tror jag är mycket vanlig, den upphetsande tanken att sin egen fru är en slampa som knullas hårt är nog en upphetsande tanke för speciellt män, men hur är det med tjejerna ;).
    Själv tycker jag om det att både bli knullad framför min "Master" och även framför mina tidigare män...
    Glllar däremot inte cuckold som innebär förnedring.!

Lite mer åt Hotwife-hållet du då Evablonde. Är det inte så att sk Hotwife får ligga runt medan deras partners får titta på eller bara ha vetskap om att frugan knullar runt och det är inte förnedringen som det kan vara i cuckold relationer.

Jag själv gillar tanken att min fru både blir hårt knullad och även knullar hårt själv med andra för henne attraktiva män. Verkligheten är dock en annan än så länge. :)
  • Anonym

Jag har lite frågor. Det är som så att min man tänder på den här fantasin om cockold, och jag tänder också på den. Nu hör till saken att jag redan tyvärr vänsterprasslar med en man i vår bekantskapskrets. Tror ni att min man blir  misstänksam om jag föreslår att jag skall få ha sex med vänsterprasslet? Skulle tända på att ha sex med honom (vänsterprasslet) och sedan berätta alla detaljer för min man. Jag tror att min man skulle bli kåt av det, men samtidigt skulle han ju bli sårad om han fick veta att jag har haft sex i smyg med vänsterprasslet. Hur tycker ni jag skall göra? Risken är ju att det blir totalkatastrof om jag berättar om min otrohet. Samtidigt så vill jag ha ett legitimt skäl att sexa med den andre mannen. Obs! jag har inte för avsikt att bli tillsammans med den andre mannen, finns ingen som helst risk för det.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-08 13:59:56 följande:

Jag har lite frågor. Det är som så att min man tänder på den här fantasin om cockold, och jag tänder också på den. Nu hör till saken att jag redan tyvärr vänsterprasslar med en man i vår bekantskapskrets. Tror ni att min man blir  misstänksam om jag föreslår att jag skall få ha sex med vänsterprasslet? Skulle tända på att ha sex med honom (vänsterprasslet) och sedan berätta alla detaljer för min man. Jag tror att min man skulle bli kåt av det, men samtidigt skulle han ju bli sårad om han fick veta att jag har haft sex i smyg med vänsterprasslet. Hur tycker ni jag skall göra? Risken är ju att det blir totalkatastrof om jag berättar om min otrohet. Samtidigt så vill jag ha ett legitimt skäl att sexa med den andre mannen. Obs! jag har inte för avsikt att bli tillsammans med den andre mannen, finns ingen som helst risk för det.

Hur skulle du ha reagerat om det var omvända roller? För mig hade det slutat med katastrof om jag fått reda på det i efterhand
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-08 14:19:12 följande:
    Hur skulle du ha reagerat om det var omvända roller? För mig hade det slutat med katastrof om jag fått reda på det i efterhand

Tror inte att jag hade haft några problem med det, så länge som min man övertygar mig om att det är mig han vill leva med. Men visst har du rätt i att det kanske slutar i katastrof. Bäst att hålla tyst antar jag.
  • Anonym

Curious about #cuckolding ?

Here are a few signs to help you determine if you are a cuckold.

You crave creampies

It turns you on to hear all about your wife?s past sexual experiences.

Your dick gets hard just thinking of another man fucking your wife.

You are a little short in the penis department

It excites you to see other men ogling your wife; in fact you prefer she dresses more like a slut wife to get more attention.

You would rather watch a big cock fuck your wife than to have sex with her yourself.

The ultimate cunnilingus experience revolves around your hotwife telling you about her past lovers while you eat her pussy

You think about fluffing a big bull and eating your wife?s pussy more than you think about having sex with your wife.

You realize your wife is going to stray anyway since you don?t have what it takes to please her, so you might as well get to watch.

Confirmation of what you undoubtedly already knew!

• Anonym
    Anonym (Mia) skrev 2013-03-19 19:32:15 följande:

Jag brukar berätta för honom om sköna knull jag haft före honom och då brukar han komma väldigt fort. Ska kanske spinna vidare på det och berätta nån fantasi med nån extra man till oss...
    Ladies and gents, I beleve we have a winner !! Tungan ute
Svar på tråden Cuckold?