Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Cuckold?

Wow, undrar om jag skulle kunna få min man att gå med på det? Man vill ju inte dö nyfiken. Nån kvinna med erfarenhet?

• Anonym (Mia)

Tror nog inte han skulle uppskatta om han trodde jag gått bakom ryggen på honom och ljugit. Det vill jag inte heller. Är bara avundsjuk på er som har en man som tillåter er att ha sex med andra. Skulle aldrig vara otrogen eller bedra honom om han inte tyckte det var ok. Men vem vet. Jag vet att han gillar när andra män spanar in mig. Kanske en tråd att nysta i.

• Anonym (Mia)

Ja, håller med. Bara en stabil trygg man skulle våga låta sin kvinna njuta av andra.
    Fast helt osjälviskt verkar det inte vara om man läser. Många män njuter väldigt mycket av det själva också.

• Anonym (Mia)

Håller med om att lite av njutningen är också att bete sig som en riktig slampa framför honom. Att kasta av sig alla tabun och bara bli knullad av flera tills man är helt nöjd.

• Anonym (Mia)

Å ena sidan känns det skittaskigt att ha het råsex med en annan man medan min sambo bara får titta på... Fast å andra känns det otroligt kittlande. Kluvet....

• Anonym (Mia)

Ja, nu när jag tänker lite på det skulle det vara kul att vara dominant samtidigt.

• Anonym (Mia)

Ska göra det. Ska prova att vara lite försiktig "tuffare" mot honom i sängen och se hur han reagerar. Svårare att introducera min önskan om extra män kanske. ..

• Anonym (Mia)

Skulle aldrig kunna tänka mig att gå bakom ryggen på min man.
    Säger han nej, så accepterar jag det. Men jag tror inte han gör det, faktiskt.
    Han gillar att jag älskar att experimentera i sängen och han är trygg i sig själv också så...

• Anonym (Mia)

Hahaha, tror du inte det krävs liiite mer för ett äktenskap? Men tack i alla fall.

• Anonym (Mia)

Tja han tänder på att höra om mina ex så.. hihi

• Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-03-18 16:59:11 följande:
    Se där.

Jag brukar berätta för honom om sköna knull jag haft före honom och då brukar han komma väldigt fort. Ska kanske spinna vidare på det och berätta nån fantasi med nån extra man till oss...
  • Anonym (Mia)
    Anonym skrev 2013-03-19 19:53:43 följande:
    Ladies and gents, I beleve we have a winner !! Tungan ute
    Hahahahaha, du är för go
  • Anonym (Mia)

Hm, när vi hade sex igår började jag prata om hur skönt det vore att ha en kuk att suga på samtidigt som han tog mig bakifrån. Jag kunde faktiskt känna hur han styvnade i mig ytterligare och knullade mig hårt tills han kom. Efter att han tillfredsställt mig så somnade han... ovanligt så jag vet inte vad han tänkte. I morse åkte han innan mig så vi hann inte prata. Undrar om han säger nåt ikväll. Borde jag säga nåt? Lite fjärilar. ..

• Anonym (Mia)

Vi har fikat med en trevlig kille vi träffade på BC och vi tyckte båda han var trevlig. Planerat en riktig träff i helgen. Jättenervös, men ser fram emot det.

Svar på tråden Cuckold?