Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Cuckold?

Anonym (Aspirant) skrev 2019-05-06 18:06:06 följande:

Skulle vara spännande att höra om fler som fått en lyckad nyans på cuckold som funkar i längden. Gärna vad ni tror har varit nyckeln till framgång i ert fall.

Tycker tanken på cuckold kittlar men kanske ännu mera att ha en hotwife här hemma. Att hon får, och ligger med andra och kommer hem till mig och att jag är monogam och henne trogen. Jag går igång på att hon har sex med andra men jag är kanske inte för detta med cuckold och förnedring av mannen. Jag kan istället vara drivande till att hon ligger med andra och uppmuntra detta och se till att det sköts på ett bra sätt.

Att få vänta hemma och man vet att hon är nyrakad, nya underkläder och att hon ska träffa en man för att ha sex är väldigt pirrigt. Få kliva på när hon kommer hem och känna hur våt hon är, kanske berättar hon hur se knullat och vad han gjorde med henne. Mums mums..
  • Anonym (Man)
    Anonym (Aspirant) skrev 2019-05-06 21:32:11 följande:

Trevligt, har ni pratat om det?

Njae, jag har sagt att hon får ett frikort om hon vill ha sex med någon lämplig kandidat. Hon avfärdade det inte rakt av men menade att gräset kanske inte är grönare på andra sidan. Jag menade att hon måste testa för att veta och sen rann diskussionen ut i sanden. Men jag kanske sådde ett frö..
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jag är) skrev 2019-05-07 06:22:11 följande:

Min fru är en Hotwife och har får ha sex med vem hon vill och när hon vill. Jag är en cuckold på ett "fint sätt" dvs jag får ha sex med henne och det är jag som huvudsakligen har sex med henne. Jag är också inlåst på olika tider eller hur jag skall förklara det. Hon har kontrollen att jag aldrig mer onanerar.

Du har någon form av chatsity då eller? Bestämmer hon när du ska låsas in eller väljer du att låsa ibland med? Har hon nyckeln?
  • Anonym (Man)
    Maräng55 skrev 2021-12-22 23:05:01 följande:

Du får gärna skriva i ett pm till mig.

Vem vill du ska skriva till dig? Suck!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Skånsk man) skrev 2022-04-12 16:14:52 följande:
    Ni verkar ha haft samma typ av ?problematik? som jag och min fru, att hon skall känna sig bekväm att ta det första steget att ta en älskare utanför vårt äktenskap. Hur lyckades din man övertyga dig att ta steget ?

Det undrar jag med, min kvinna vill också känna sig bekväm och säker innan hon tar steget att träffa någon ny. Inte att man bara kan gå på magkänsla ute på krogen efter någon man tycker ser bra ut. Till och med att hon vill att jag är med men det har jag iofs inget emot. Både för hennes säkerhet men även för min njutning - att få se henne.

Men återigen- hur fick han dig att ta steget Q46?

Svar på tråden Cuckold?